آخرین خبرها از زیرگذر بهارستان، زمان افتتاح را اعلام نمی کنم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، احمد مرادپور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به پروژه زیرگذر بهارستان در شهر خرم آباد و موضوع آمارهای متفاوت در رابطه با پیشرفت فیزیکی این پروژه، گفت: آقای شهردار اعلام کردند که این پروژه 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و من اعلام کردم که 93 درصد پیشرفت دارد.

آخرین خبرها از زیرگذر بهارستان، زمان افتتاح را اعلام نمی کنم

وی با بیان اینکه به نوعی می توان گفت که هم آمار شهردار درست بود و هم درصدی که من اعلام کردم درست بود، مطرح نمود: نکته ای که شهردار به آن دقت نکرده بود این بود که عامه مردم دنبال پیشرفت فیزیکی می گردند و کاری با پیشرفت ریالی ندارند، پروژه ها یک پیشرفت ریالی و یک پیشرفت فیزیکی دارند، پیشرفت فیزیکی به این معنا، زمانی که یک پروژه تمام می گردد و به بهره برداری می رسد، اما پیشرفت ریالی به این معنا بوده که ممکن است 50 درصد از پروژه اجرا گردد و پولی که برای پروژه پیش بینی گردیده به دلیل گرانی مصالح و ... تمام گردد.

معاون عمرانی استاندرای لرستان، ادامه داد: این پروژه مربوط به شهرداری است و استانداری نقش مدیریتی در این پروژه ندارد، کارفرمای این پروژه شهرداری است، پیمانکار آن قرارگاه خاتم الانبیاء است و ما نیز نقش حاکمیتی و مدیریتی داریم، هرجایی که کار عمرانی در حوزه شهرداری، بخشداری و ... اتفاق می افتد من باید پاسخگو باشم، هر اشتباهی هم صورت گیرد من باید عذرخواهی کنم.

مرادپور با تاکید بر اینکه به اعتقاد من زیرگذر گلدشت تا 15 و 20 سال دیگر هم ضرورت ترافیکی ما نبوده است، اما تشخیص داده اند که آن را اجرا نمایند، گفت: سال 94 این پروژه آغاز گردیده و قرار بوده که خیلی زود این پروژه جمع گردد، متاسفانه وضعیت آن امروز به این شکل است.

وی با بیان اینکه به محض اینکه استاندار لرستان به استان آمدند تکمیل این پروژه در دستور کار نهاده شد چرا که بیشترین مزاحمت را برای مردم ایجاد می کرد، اضافه نمود: پروژه خارج از محدوده شهری برای مردم مشکل ایجاد نمی نماید اما پروژه ای که وسط شهر بوده، سر و صدا، حفاری، اجرا و بحث ترافیکی آن مردم را اذیت می نماید.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه پروژه در واقع سوهان روح مردم است و اگر افتتاح هم گردد به دلیل طولانی شدن شیرینی افتتاح آن تلخ گردیده است، گفت: در این راستا جلسات مختلفی برای پروژه گرفته شد، در نهایت قرارگاه خاتم الانبیاء قول مساعد داد که تا سرانجام تابستان پروژه به اتمام برسد، اما برنامه زمانبندی را روی 31 مردادماه تنظیم کنید تا کار جمع گردد.

مرادپور با تاکید بر اینکه قرارگاه در رابطه با این پروژه خیلی مساعدت کردند، میلگرد از یک کارگاه و مصالح را از جای دیگر آورد و در این پروژه هزینه کرد، توضیح داد: کار خیلی خوب پیش رفت و به زودی نیز افتتاح می گردد، من دیگر برای آن زمانی اعلام نمی کنم چون مصر هستم که هرچه سریع تر پروژه جمع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین خبرها از زیرگذر بهارستان، زمان افتتاح را اعلام نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبرها از زیرگذر بهارستان، زمان افتتاح را اعلام نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید