این گیاهان آپارتمانی هرگز خشک نمی شوند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اگر در پی عناصری زیبا برای افزایش شادابی و نشاط محیط منزل خود می شد بدون شک گیاهان مقاوم آپارتمانی می توانند یکی از برترین انتخاب های شما باشند.

این گیاهان آپارتمانی هرگز خشک نمی شوند

فضای ساختمان ها به گونه ای طراحی شده که کلیه شرایط مطلوب برای پرورش گل و گیاه در آن وجود ندارد. به همین دلیل افراد بسیاری تمایل به نگهداری گیاهان آپارتمانی مقاوم در منزل دارند. با این مطلب از وبلاگ فناوری و تکنولوژی همراه باشید.

پاپیتال

این گیاه با داشتن احتیاج کم به نور و آب از جمله گیاهان مقاوم آپارتمانی برای منزل محسوب می گردد. اما علاوه بر این ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را قابل توجه ساخته است. این گیاه قابلیت تصفیه هوا را دارد و می تواند ذرات سمی همانند بنزن را جذب کند و محیطی مطبوع برای تنفس فراهم سازد.

تیلاندزیا یا گیاهان هوازی

این گیاه دارای این ویژگی است که در خاک کاشته نمی گردد. انتهای برگ های این گیاه پوشیده از کرک هایی است که می توانند آب و مواد غذایی را جذب نمایند و درست مانند ریشه های گیاهان خاک زی عمل می نمایند. می توانید این گیاه را هفته ای یک بار به مدت یک ساعت در ظرفی از آب قرار دهید و بعد آن را خشک کنید. برای آشنایی بیشتر با نگهداری گیاهان آپارتمانی به مطلب چرا گیاهان آپارتمانی پشه می زنند؟ مراجعه کنید.

نخل شامادورا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که چندان توجهی به گیاهان اطرافشان ندارند، این گیاه گزینه بسیار مناسبی برای نگهداری در منزل است. این گیاه می تواند به راحتی بی توجهی را تحمل کند. علاوه بر این، این گیاه در مقابل نور کم، دمای پایین و رطوبت کم نیز به خوبی مقاومت می نماید.

اکسالیس یا گل عشق

یکی از ویژگی های این گیاه که در دسته گیاهان مقاوم آپارتمانی واقع شده است، این است که در میان سایر گل ها از عمر نسبتا بالایی برخوردار است و می تواند بین 5 تا 10 سال عمر کند. این گیاه در مکانی که مرطوب بوده و از نیم سایه برخوردار باشد به خوبی رشد می نماید.

گیاه برگ قاشقی

این گیاه نیز از جمله محبوب ترین گیاهان مقاوم آپارتمانی است. گیاه برگ قاشقی به خوبی می تواند در نور کم دوام آورد. نور مورد احتیاج این گیاه در شرایط سایه و دور از نور مستقیم خورشید تامین می گردد. این گیاه دارای رشد خوب و برگ های سبز شاداب است و برترین انتخاب برای میز کار یا روی میز غذاخوری آپارتمان شما است.

گیاه آلوئه ورا

این گیاه از آن دسته گیاهانی است که به نور آفتاب زیاد احتیاج دارد ولی در شرایط کم آبی به خوبی مقاومت می نماید. اگر در منزل آن را در مکانی نورگیر قرار دهید با خیال راحت می توانید به کارهای خود رسیدگی کنید. این گیاه علاوه بر اینکه در دسته گیاهان مقام آپارتمانی جا دارد، یک گیاه دارویی نیز هست که می تواند به شما در حفظ زیبایی و نشاط پوست یاری کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبلمان منزل را مانند روز اول نو کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این گیاهان آپارتمانی هرگز خشک نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاهان آپارتمانی هرگز خشک نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید