بشار اسد: تحریمها، کوشش ناامیدانه غرب برای ساقط کردن حکومت دمشق است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه روسی تاکید نمود که تحریمهای آمریکا و اروپا برای ساقط کردن حکومت دمشق بود اما به مردم عادی آسیب می زند.

بشار اسد: تحریمها، کوشش ناامیدانه غرب برای ساقط کردن حکومت دمشق است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه راشا تودی تاکید نمود که تحریمهای آمریکا و اروپا علیه دمشق فقط یک هدف را دنبال می کرد و آن شورش مردم علیه دولت بود تا به وسیله مردم دستور کار خود را پیش ببرند.

وی اضافه کرد: محدودیتهای اتحادیه اروپا و آمریکا علیه سوریه در وهله اول مردم عادی سوریه را هدف گرفته بود آنقدر که مردم را به شورش علیه دولت واداشت. اکنون غرب هر سال تحریمهای خود را به مدت یک دهه تجدید می نماید و هدف تازه آنها تنبیه سوریها به خاطر مقاومت در برابر فشارهای آنهاست.

اسد گفت: آنها انتظار داشتند مردم در مراحل مختلف علیه دولت شورش نمایند اما نتوانستند. از تروریستها حمایت کردند اما مردم با آنها همراهی نکردند و در کنار دولت خود ایستادند. اکنون آنها در رنجند و دارند هزینه می دهند.

رئیس جمهور سوریه در ادامه تاکید نمود که تحریمها کوشش ناامیدانه غربیها برای ساقط کردن دولت دمشق، که از جنگ داخلی و حضور گسترده تروریستها سالم بیرون آمده است، محکوم به شکست است چرا که افکار عمومی که سالها جنگ را دیده است دیگر به راحتی تغییر نخواهد کرد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "بشار اسد: تحریمها، کوشش ناامیدانه غرب برای ساقط کردن حکومت دمشق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار اسد: تحریمها، کوشش ناامیدانه غرب برای ساقط کردن حکومت دمشق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید