ترامپ تحت شرایط خاص آماده پاسخ به بازرسان پرونده روسیه است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رئیس جمهوری آمریکا گفته است که تنها تحت شرایط خاص آماده پاسخ دادن به بازرسان رسیدگی به پرونده تبانی کمپین انتخاباتی اش با روسیه است.

ترامپ تحت شرایط خاص آماده پاسخ به بازرسان پرونده روسیه است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام نمود که تنها براساس شرایط خاص با بازرسان صحبت می نماید اما نمی خواهد به تله نقض عهد گرفتار گردد؛ تله نقض عهد یا تله پیمان شکنی یا تله دروغگویی تحت سوگند، عملی است که دادستان ها انجام می دهند که براساس آن، فردی را به شهادت فرا می خوانند، از او تعهد می گیرند که چیزی جز حقیقت نگوید (فرد در دادگاه سوگند می خورد)، بعد به شکلی فریبش می دهند که مطلبی بگوید که خلاف واقع باشد. نهایتا به این شکل وی را به نقض عهد (شکستن پیمانی که بسته بودند تا جز حقیقت نگویند) متهم می نمایند و شهادتشان را به کل باطل می نمایند. به این شکل، امکان استفاده از سایر شهادت های آن شاهد، توسط وکیل مدافع متهم یا دادگاه را هم از بین می برند.

ترامپ به وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: من این کار را تحت شرایط خاصی انجام می دهم. فکر می کنم که اگر چنین دیداری صورت گیرد، عادلانه خواهد بود. البته نمی خواهم به دام تله نقض عهد گرفتار شوم.

رودی جولیانی، وکیل رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه به وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفته بود که رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده تبانی کمپین انتخاباتی ترامپ در سال 2016 با روسیه از ترامپ می خواهد تا پس از ارائه پاسخ های مکتوب به سوالات درباره این پرونده، در جلسه بازرسان حضور یابد.

جولیانی که نگران گرفتار شدن ترامپ در تله نقض تعهد است، گفت: نمی دانم چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم.

از سال گذشته میلادی، وکلای ترامپ درباره حضور وی در جلسه بازرسان تیم مولر مذاکره داشته اند.

هم ترامپ و هم روسیه تبانی درباره انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را رد نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ترامپ تحت شرایط خاص آماده پاسخ به بازرسان پرونده روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تحت شرایط خاص آماده پاسخ به بازرسان پرونده روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید