ترامپ: هیچ دلیلی برای موافقت و همراهی کاخ سفید با تحقیقات کنگره وجود ندارد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که وی هیچ تمایلی ندارد که مشاوران و دستیاران فعلی و سابق کاخ سفید در مقابل نمایندگان کنگره شهادت دهند.

ترامپ: هیچ دلیلی برای موافقت و همراهی کاخ سفید با تحقیقات کنگره وجود ندارد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فناوری و تکنولوژی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: نمی خواهم دستیاران و مشاوران فعلی و سابق کاخ سفید در برابر کنگره شهادت دهند.

اظهارات ترامپ پس از انتشار گزارش رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی بیان شده است.

ترامپ اضافه کرد: همکاری و هماهنگی با تحقیقات بیشتر کنگره، لازم و ضروری نیست آن هم پس از انکه کاخ سفید همکاری های لازم را با تحقیقات مولر انجام داده است. هیچ دلیلی برای تحقیقات بیشتر وجود ندارد.

در شرایطی که بعضی کمیته های کنگره آمریکا قصد دارند درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری تحقیقات بیشتری را شروع نمایند، به نظر می رسد کاخ سفید برای وارد شدن به یک جنگ تمام عیار حقوقی و قضایی با کنگره آماده شده است.

نتایج تحقیقات مولر درباره پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 نشان می دهد که کمپین انتخاباتی ترامپ هیچ گونه تبانی یا همکاری با روسیه نداشته است ولی مولر نتوانسته است به این جمع بندی برسد که آیا ترامپ مانع از اجرای عدالت شده است یا نه.

این در شرایطی است که وزارت خزانه داری آمریکا نیز در انتها دومین ضرب الاجل کنگره، حاضر به ارائه عملکرد مالیاتی ترامپ نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: هیچ دلیلی برای موافقت و همراهی کاخ سفید با تحقیقات کنگره وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هیچ دلیلی برای موافقت و همراهی کاخ سفید با تحقیقات کنگره وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید