رکورد نو کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا استان به 898 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته 10 هم استانی جان خود را از دست دادند که محدوده سنی آنها عمدتا از 30 تا 60 سالگی می باشد.

رکورد نو کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه اضافه کرد: هم اکنون 483 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 233 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 64 هزار و 580 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 782 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 39 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا بود. بعلاوه از 544 نمونه رپید تست 18 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و دنا هستند.

یزدان پناه توضیح داد: از مردم خواهش می کنیم که رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی ها شرکت ننمایید، از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری و در صورت داشتن هر گونه علایم بیماریهای ویروسی به مراکز 16 ساعته مراجعه کنید.

وی ادامه داد: در صورت مثبت بودن تست کرونا محل قرنطینه را ترک ننمایید و ارتباط تلفنی روزانه خود را با مرکز بهداشت حفظ نمایید.بعلاوه در صورت فراخوان جهت تزریق واکسن ، در موعد مقرر واکسن خود را تزریق نمایید تا احتمال مرگ و حالت شدید بیماری کمتر بوجود آید.

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان نمود: امیدواریم شرایطی ایجاد گردد که واکسیناسیون افراد مسن و کسانیکه بیماریهای زمینه ای دارند تکمیل گردد تا شاهد پیک های بعدی در کشور و استان نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رکورد نو کرونا در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد نو کرونا در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید