ماچالا: الاهلی تحت تاثیر شدید غیبت امید ابراهیمی قرار داشت

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سرمربی باتجربه تیم الاهلی دوحه غیبت امید ابراهیمی، ملی پوش ایرانی در بازی برابر الریان را بسیار تاثیرگذار دانست.

ماچالا: الاهلی تحت تاثیر شدید غیبت امید ابراهیمی قرار داشت

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی و به نقل از روزنامه الشرق قطر، میلان ماچالا پس از تساوی یک - یک شب گذشته (جمعه) تیم الاهلی برابر الریان در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر گفت: بازی را بد آغاز کردیم و الریان به خوبی می دانست چگونه با استفاده از فرصت ها در همان نیمه نخست به گل برسد اما ما تسلیم نشدیم. اشتباهات زیادی به ویژه در نیمه نخست بازی داشتیم.

سرمربی 75 ساله تیم الاهلی دوحه ادامه داد: نباید فراموش کنیم امید ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و الاهلی به شدت تحت تاثیر غیبت او قرار داشت زیرا بازیکنی کلیدی در ترکیب تیمی ما است. امید ابراهیمی می توانست مزیت تیم الاهلی در بازی با الریان باشد.

میلان ماچالا در سرانجام گفت: ما بازیکنان بین المللی زیادی از جمله امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده و ملی پوشان قطری در اختیار دارد و با قدرت مهیای بازی های آینده لیگ ستارگان می شویم. امیدوارم وقفه آتی این رقابت ها در روند کاری مان تاثیر منفی نداشته باشد. لیگ ستارگان قطر| تساوی الاهلی و الریان

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ماچالا: الاهلی تحت تاثیر شدید غیبت امید ابراهیمی قرار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماچالا: الاهلی تحت تاثیر شدید غیبت امید ابراهیمی قرار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید