می توانیم از ظرفیت سمن ها در برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر وحید یامین پور معاون امور جوانان ملاقات و تبادل نظر کرد.

می توانیم از ظرفیت سمن ها در برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده کنیم

در این ملاقات درخصوص همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاونت جوانان وزارتخانه و نحوه مشارکت فدراسیون و معاونت جوانان موارد متعددی مطرح شد.

مازیار ناظمی مطرح کرد: فدراسیون این ظرفیت را دارد که به مناسبت های مختلف و در بخش مسابقات ویژه سمن ها با معاونت جوانان همکاری داشته باشد و مسابقاتی در بخش های رالی، آفرود و موتورسواری را برای اعضای سمن ها برگزار کنیم.

بعلاوه موضوع آموزش مخاطبان سمن ها به وسیله آموزشگاه بین المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال خوب دکتر یامین پور همراه شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات اجرا شده به وسیله فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: اقدامات اجرا شده در این فدراسیون و برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی جذابیت زیادی برای مردم دارد و در نقاط مختلف کشور مورد توجه است.

یامین پور از پیشنهادات مازیار ناظمی استقبال کرد و قرار شد در مسابقات آینده از سمن هایی که علاقه مند هستند در این حوزه فعالیت نمایند استفاده گردد و در رویدادهای فرهنگی و ورزشی فدراسیون حضور پویایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می توانیم از ظرفیت سمن ها در برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانیم از ظرفیت سمن ها در برگزاری رویدادهای ورزشی استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید