نگاهی به اتفاقات روز گذشته تمرین استقلال، وریا غفوری: عده ای هول بودند هرچه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی استقلال به یک علت تعیین کاپیتان تیمش را در اختیار باشگاه قرار داد.

نگاهی به اتفاقات روز گذشته تمرین استقلال، وریا غفوری: عده ای هول بودند هرچه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، وریا غفوری از تذکر فرهاد مجیدی دلخور شد و به همین علت هم دست به اقدامی عجیب زد. از همان ابتدا تعیین بود نیمکت نشینی وریا غفوری برای استقلال با حواشی همراه خواهد بود اما این اتفاق زودتر از پیش بینی ها رخ داد. وریا غفوری دقایقی بعد از این اتفاق در گفتگویی مدعی شد به علت درد انگشت پایش عصبانی شد و کاورش را به زمین کوبید اما پیگیری ها از تمرین استقلال نشان می دهد در جریان تمرین استقلال فرهاد مجیدی تذکری در مورد نحوه تمرین کردن به کاپیتان تیمش داد که این تذکر چندان برای او خوشایند نبود.

او نه تنها کاورش را از تن در آورد و به زمین کوبید بلکه هنگام خروج از زمین تمرین به بطری آب لب خط لگد زد تا نشان بدهد اصلا از تصمیم فرهاد مجیدی راضی نیست. در این بین ذکر این نکته لازم است که مدت ها است شایعه شده وریا غفوری رابطه خوبی با فرهاد مجیدی ندارد و شنیده می گردد نیمکت نشینی او و جذب صالح حردانی بی ارتباط با این موضوع نیست.

کاپیتان استقلال در مورد حاشیه امروز که در تمرین این تیم به وجود آمد گفت: از انتشار این خبر متعجب شدم و سرمربی این تیم بدون آنکه با من صحبت کند و از من بپرسد که چه اتفاقی افتاده، مرا در اختیار باشگاه قرار داده است.

چند وقتی بود که انگشت پایم درد می کرد و وقتی در تمرین به پایم ضربه خورد، یک لحظه عصبانی شدم و کاورم را گوشه ای انداختم و چون از درد عصبی بودم به بطری آب معدنی هم لگد زدم. من اصلا بی نظمی نکردم و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل فنی و اینکه می گویند من به تاکتیکهای تیم و نوع تمرینات معترض هستم، ندارد.

وریا که از اتفاقات تمرین متعجب شده، صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: موفقیت استقلال برای من از همه چیز مهمتر است اما انگار عده ای هول بودند که هر چه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهند و هنوز تمرین تمام نشده بود که خبر ناراحتی سرمربی تیم از من منتشر شد. الان در مورد یکسری موارد صحبت نمی کنم اما اگر لازم باشد، حرفهایی برای گفتن دارم.

وریا غفوری بازیکنی است که در 2 بازی اخیر استقلال نیمکت نشین شده تا صالح حردانی به جای او بازی کند، این اتفاقی است که از ابتدا هم پیش بینی می شد حواشی برای آبی ها ایجاد کند. اما در جریان تمرین تاکتیکی امروز وریا غفوری در یک صحنه کاورش را از تن درآورد و به زمین کوبید و بعد از آن با عصبانیت راهی رختکن شد، اتفاقی که باعث شد فرهاد مجیدی او را در اختیار باشگاه قرار بدهد. با این شرایط استقلال در آستانه بازی با فجرسپاسی با حاشیه بزرگی روبرو شده است که باید دید طرفین چطور آن را مدیریت خواهند کرد.

وریا در بازی این هفته استقلال مقابل تراکتور، در اواسط نیمه دوم جایگزین حردانی شد اما حالا با توجه به اتفاقات پیش آمده در مسابقه مقابل فجر حضور نخواهد داشت. البته پا درمیانی مدیران باشگاه و اطرافیان سرمربی می تواند موضوع را به سمت تلطیف ببرد و ماجرای عصبانیت ناشی از تکل روی ناخن پای سیاه شده در تمرین، زودتر به سرانجام برسد که استقلال به خودی خود درگیر مشکلاتی است که احتیاج به یک حاشیه اضافی از سوی کاپیتان ندارد.

اینکه کاپیتان شاید پیش خودش فکر می نماید نباید در حالیکه خودش دایه حضور در تیم ملی را دارد، رقیب جوان و مستقیمش سر از استقلال دربیاورد. اما به هر شکل فوتبال تعارف بردار نیست و پر از اتفاقات مشابه مثل این بوده و خواهد بود و عامل سن یک مسئله اصلی و مهم برای همه بازیکنان است. حتی برای فوق ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که یکی از سخت ترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می گذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نگاهی به اتفاقات روز گذشته تمرین استقلال، وریا غفوری: عده ای هول بودند هرچه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به اتفاقات روز گذشته تمرین استقلال، وریا غفوری: عده ای هول بودند هرچه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید