وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روز دوشنبه وزش باد به نسبت شدید نواحی مرکزی و جنوبی استان را فرا می گیرد.

وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

علی ملاشاهی گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی وزش این باد در نقاط مستعد موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

وی ادامه داد: انتظار می رود وزش این باد شهرستان های زاهدان، خاش، ایرانشهر (بزمان)، دلگان، سراوان را فرا گیرد و تا سه شنبه ادامه داشته باشد. وزش این باد روز سه شنبه موجب کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان کرمان نیز می شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از احتمال وقوع بارش های پراکنده در استان خبر داد و گفت: دوشنبه در نیمه شمالی استان و ارتفاعات جنوب شرق شرایط برای افزایش ابر و بارش پراکنده باران مهیاست.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: بارش های پیش روی استان ناچیز و پراکنده است.

وی در ادامه به شرایط دمایی استان اشاره و اظهار کرد: در شبانه روز گذشته قصرقند با دمای 42.1 درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور و استان شد.

این مسئول اضافه نمود: انتظار می رود امروز نیز گرمای هوا به ویژه در نیمه جنوبی استان ادامه داشته باشد و دمای هوا با محدوده 40 درجه سلسیوس مجدد تکرار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید