7 آبان به رویداد گردشگری تبدیل گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تشریح برنامه های این سازمان برای روز 7 آبان پرداخت.

7 آبان به رویداد گردشگری تبدیل گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از تسنیم، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره برنامه های سازمان میراث فرهنگی برای روز 7 آبان گفت: کوشش شده است در سطح استان فارس شورای تامین استان تصمیم نهایی را بگیرد و مدیرکل میراث فرهنگی ما نیز این آمادگی را دارد که برای اجرای تصمیمات مناسب همکاری کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: مهم این است که حاشیه را از این روز کم کنیم تا یک عده ای ناخودآگاه از چنین روزی سو استفاده نکنند.

مونسان توضیح داد: می توان این روز را به یک رویداد گردشگری تبدیل کرد ولی در شرایط آرام و بدون حاشیه؛ و به هیچ عنوان حواشی به چنین روزی یاری نمی نماید و اتفاقا آسیب نیز وارد می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تشریح آمادگی سازمان برای اجرای برنامه های روز 7 آبان تاکید مجدد کرد که اداره کل میراث فرهنگی استان فارس برای این روز برنامه های فرهنگی و اجتماعی دارد.

هفتم آبان، سالروز ورود کوروش بزرگ به بابل است. بر اساس رویدادنامه نبونعید، در 29 اکتبر (7 آبان) سال 539 پیش از میلاد کوروش وارد بابل شد.

منبع: میراث آریا

به "7 آبان به رویداد گردشگری تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 آبان به رویداد گردشگری تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید