اشتباه در مقابل گیتی پسند تنبیه سختی بدنبال دارد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی عباس روزپیکر شامگاه جمعه، پس از شکست 5 بر 4 تیمش در برابر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی مقابل گیتی پسند بازی خوبی بود. ما در نیمه نخست موقعیت هایی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم که اگر از موقعیت های خود استفاده نموده بودیم و بازی را پایاپای پیش می بردیم و در خاتمه بازی راحت تر می توانستیم به بازی برگردیم.

اشتباه در مقابل گیتی پسند تنبیه سختی بدنبال دارد

وی اضافه کرد: در مقابل گیتی پسند هر اشتباهی مرتکب شویم به سختی تنبیه خواهیم شد و ما در مقابل چنین تیمی از موقعیت های خود استفاده نکردیم و برگشتن بازی در دقایق پایانی برای ما بسیار کار سختی بود و زمانی کمی برای این کار داشتیم.

سرمربی آذرخش درباره شرایط این تیم گفت: ما مثل همیشه فصل را با مشکلات زیاد و دیرتر از دیگر تیم ها آغاز کردیم و این دیر آغاز کردن باعث آسیب دیدگی بازیکنان شد و از این نظر به ما ضربه زد.

وی اضافه کرد: این فشار مسابقات و مشکلات، به ما لطمه می زند و هر بازیکنی که آسیب دیدگی اش خوب می گردد بازیکن دیگر آسیب می بیند و این کار را برای ما سخت می نماید. ما همیشه به خاطر این دیر آغاز کردن یک نیم فصل را از دست می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اشتباه در مقابل گیتی پسند تنبیه سختی بدنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه در مقابل گیتی پسند تنبیه سختی بدنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید