برگزاری نشست مشترک کمیسیون آموزش مجلس و مسئولان وزارت علوم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از وزارت علوم، عبدالرضا باقری به همراه تعدادی از معاونان وزارتخانه و برخی از روسای دانشگاه ها با رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در آستانه شروع سال تحصیلی 98-97 دانشگاه ها دیدار و مصاحبه کرد.

برگزاری نشست مشترک کمیسیون آموزش مجلس و مسئولان وزارت علوم

باقری در این نشست مشترک که در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار گردید، مسائل ناشی از عدم تخصیص کامل بودجه جهت تعمیرات خوابگاه ها، قراردادهای پیمانکاری، لزوم تخصیص ارز دانشجویی و فرصت مطالعاتی و ارز لازم جهت ادامه همکاری با پایگاه های اطلاعاتی و تأمین مایحتاج آزمایشگاهی و همچنین مسائل دانشجویان تحت تعقیب قضایی و پاداش بازنشستگی را با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

در این نشست مشترک معاونان آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسای دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، صنعتی اصفهان، تبریز، تربیت مدرس و علامه طباطبایی و رئیس امور علمی سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند.

همچنین در نشست جداگانه ای عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی و حسین سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، با علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و مصاحبه کردند.

باقری در این دیدار مسائل و مسائل دانشگاه ها در آستانه سال تحصیلی 98-97 را با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند؛ مسائل مالی و ارزی، پاداش بازنشستگی و موضوع دانشجویان تحت تعقیب قضایی از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد و نایب رئیس مجلس در این زمینه قول مساعد برای برطرف مسائل داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری نشست مشترک کمیسیون آموزش مجلس و مسئولان وزارت علوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست مشترک کمیسیون آموزش مجلس و مسئولان وزارت علوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید