دنباله روی والورده از استراتژی گواردیولا

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره آینده اش گفته بود با هیچکس در باشگاه صحبت نکردم، مربی ها روز به روز و هفته به هفته تغییر می نمایند و زود است بخواهم درباره آینده صحبت کنم. حالا در انتها فصل جاری قرارداد او به اتمام می رسد و در این قرارداد گزینه ای دارد تا در صورت توافق طرفین برای 3 سال دیگر تمدید گردد. اگر او یک بازیکن بود بدون شک باشگاه تا امروز برای تمدید قراردادش اقدام نموده بود.

دنباله روی والورده از استراتژی گواردیولا

اما به نظر والورده روش گواردیولا را دنبال خواهد نمود. او همیشه تا نیمه آخرین سالی که با باشگاه قرارداد داشت صبر می کرد و بعد مذاکرات درباره تمدید قرارداد شروع می شد و در سال ها آخر هم مدام قراردادش را سال به سال تمدید کرد. ابتدا قراردادش را 2 ساله امضا کرد، اما از آن به بعد بود که قراردادش مدام سال به سال تمدید شد.

حالا والورده همین استراتژی را دنبال می کند و معتقد است مزیت این روش این است که تمرکزت به طور کامل روی بازی ها و رقابت ها خواهد بود. همچنین با این کار سوالات وبلاگ فناوری و تکنولوژی درباره آینده مربی هم بسیار کمتر می گردد. با این روش او در ماه فوریه باید درباره قراردادش به باشگاه اطلاع دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دنباله روی والورده از استراتژی گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله روی والورده از استراتژی گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید