فرهاد کاظمی: کمیته داوران نباید از اشتباهات داوران به سادگی عبور کند، مگر داور لیگ رجحان اشتباه نمی کند؟!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب تأکید کرد که کمیته داوران فدراسیون فوتبال نباید به سادگی از اشتباهات داوران عبور کند.

فرهاد کاظمی: کمیته داوران نباید از اشتباهات داوران به سادگی عبور کند، مگر داور لیگ رجحان اشتباه نمی کند؟!

فرهاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر اروند کارون خرمشهر، آن هم در حالی که استقلال جنوب موقعیت های زیادی را در این بازی از دست داد،گفت: من از کوشش بچه ها راضی هستم. اروند هم تیم خوبی بود و تفکرات هومن افاضلی که مربی بادانشی است در این تیم دیده می شد. ما چند موقعیت خوب را در این مسابقه از دست دادیم که اگر تبدیل به گل می شد شرایط فرق می کرد، ولی تا آخرین لحظه برای رسیدن به گل کوشش کردیم. مسئله مهم به بحث داوری مربوط می گردد که برای ما آزاردهنده بود.

وی در ادامه یادآور شد: در طول این فصل بارها به این موضوع اشاره کردم که باید به داوران آرامش بدهیم و خیلی هم کم پیش می آید که بخواهم اعتراض کنم، ولی گاهی اوقات اشتباهات به قدری تأثیرگذار است که می تواند در نتیجه معین کننده باشد. داور هم ممکن است اشتباه کند، ولی مهم این است که کمیته داوران از اشتباهات داوران به سادگی عبور نکند. ما توقع داریم وقتی داوری اشتباه می نماید، کمیته داوران عملکرد داور را به خوبی مورد آنالیز قرار دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب همچنین توضیح داد: در این بازی چند صحنه مشکوک به پنالتی بود که برای ما گرفته نشد، ضمناً وقت های تلف شده در نیمه دوم 9 دقیقه بود که داور شش دقیقه گرفت. ما در همین وقت های تلف شده به گل مساوی رسیدیم و اگر زمان تلف شده به صورت دقیق محاسبه می شد، شاید گل فزونی را هم به ثمر می رساندیم. داور هم ممکن است اشتباه کند، ولی کمیته داوران باید به آنالیز عملکرد آنها و همچنین انتخاب داوران رسیدگی کند. ما در طول هفته وقت می گذاریم و کوشش می کنیم تا نتیجه بگیریم. این درست نیست که یک تیم از اشتباهات داوری ضرر کند.

کاظمی در سرانجام گفت: بهتر است کمیته داوران دقایق آخر بازی ما را آنالیز کند، همچنین پنج دقیقه ابتدایی که در آن صحنه های مشکوک دیده شد. بازیکنان حریف تکل های بدی می زدند که اخراج داشت، ولی داور حتی کارت زرد هم نمی داد! وقتی به یک داور جوان دور می دهند نباید از کنار اشتباهاتش به سادگی بگذرند. وقتی هم گلایه کنیم، می گویند داور لیگ فزونی است. مگر داور لیگ فزونی اشتباه نمی نماید؟!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرهاد کاظمی: کمیته داوران نباید از اشتباهات داوران به سادگی عبور کند، مگر داور لیگ رجحان اشتباه نمی کند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد کاظمی: کمیته داوران نباید از اشتباهات داوران به سادگی عبور کند، مگر داور لیگ رجحان اشتباه نمی کند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید