فیلمبرداری بخش ایران ماهی و برکه تمام شد، انتخاب کشور خارجی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، هادی انباردار تهیه کننده فیلم ماهی و برکه به کارگردانی علی براتی در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت فراوری این اثر سینمایی گفت: به تازگی فیلمبرداری بخش ایران ماهی و برکه به خاتمه رسیده است و در تدارک سفر به یکی از کشورهای همسایه برای ضبط بخش های خارجی آن هستیم. در قصه، کشور فرانسه متصور گردیده است اما با توجه به گرانی دلار و شرایط اقتصادی در حال تحقیق روی یکی از کشورهای همسایه هستیم و هفته آینده فیلمبرداری این بخش ها را شروع می کنیم.

فیلمبرداری بخش ایران ماهی و برکه تمام شد، انتخاب کشور خارجی

وی با بیان اینکه همزمان حسن حسن دوست تدوین بخش های ایران را شروع نموده است اما تدوین به صورت جدی پس از انتها فیلمبرداری به طور کامل شروع می گردد، عنوان نمود: این روزها مشغول مذاکره با چند نفر برای ساخت موسیقی و انجام کارهای صداگذاری هستیم.

به گفته وی، ماهی و برکه برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می گردد.

انباردار در انتها اعلام کرد: 2 فیلمنامه سینمایی آماده در دست دارم اما هنوز ساخت آنها قطعی نشده است.

این فیلم به زندگی مخترعی با نام علی یزدانی در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می گردد که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می نماید.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی، مهدی فقیه و مهرانه به نهاد.

از دیگر عوامل فیلم سینمایی ماهی و برکه می توان به مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی فر، مدیر فراوری: صادق ایزدخو، استوری بورد: علی امامزاده و حسین آزادی، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، عکاس: امیر حق بر اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فیلمبرداری بخش ایران ماهی و برکه تمام شد، انتخاب کشور خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمبرداری بخش ایران ماهی و برکه تمام شد، انتخاب کشور خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید