لوچانو اسپالتی: پریسیچ فریب خورده بود، بیش از بقیه از رختکن تیمم اطلاع دارم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، لوچانو اسپالتی دشواری های نبرد تیمش مقابل لاتزیو در جام حذفی ایتالیا را مورد اشاره قرار داد.

لوچانو اسپالتی: پریسیچ فریب خورده بود، بیش از بقیه از رختکن تیمم اطلاع دارم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا از قدرت رقیب و شرایط تیمش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: بازی با لاتزیو برای ما بسیار مهم و البته سخت خواهد بود و صعود از این مرحله باعث می گردد حس کنیم تیم بزرگی هستیم و می توانیم در مراحل پایانی جام های بزرگ باشیم.

وی با اشاره به حواشی اخیر تیم اینتر گفت: بیش از بقیه از رختکن و شرایط تیم باخبر هستم. رخ دادن اتفاقاتی مانند جدایی بازیکنان در یک خانواده و گروه طبیعی است، اما قرار نیست من همه چیز را به شما بگویم.

اسپالتی در ادامه اضافه کرد: ایوان پریشیچ تنها بازیکنی بود که درخواست جدایی از اینتر را داد، اما من فکر می کنم او کمی فریب خورده باشد. پریشیچ در تمرینات نسبت به گذشته یک بازیکن متفاوت بود و به همین دلیل به ترکیب تیم برای دیدار با لاتزیو فراخوانده شد.

وی در پایان توضیح داد: بعید است فردا سدریک سوارس در ترکیب اصلی اینتر قرار گیرد، زیرا اگرچه او نشان داده از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار گرفته است، اما هنوز خیلی با تیم تمرین نکرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لوچانو اسپالتی: پریسیچ فریب خورده بود، بیش از بقیه از رختکن تیمم اطلاع دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوچانو اسپالتی: پریسیچ فریب خورده بود، بیش از بقیه از رختکن تیمم اطلاع دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید