لیگ بسکتبال NBA، اولین برد کلیولند بدون لبرون جیمز

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، هفته سوم رقابت های لیگ بسکتبال NBA با برگزاری 8 دیدار ادامه یافت.

لیگ بسکتبال NBA، اولین برد کلیولند بدون لبرون جیمز

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تیم کلیولند موفق شد در خانه در سالن کویکن لون آرنا اولین پیروزی فصل خود را با سرمربی جدیدش مقابل آتلانتا کسب کند. کلیولند تنها تیم بدون پیروزی در لیگ بود که تایرون لو بهای آن را را پرداخت و به خاطر آغاز بسیار ضعیف بعد از ترک لبرون جیمز برای دومین بار، از کار برکنار شد. لری درو سرمربی جدید کلیولند که در فصل گذشته در مقطعی کوتاه به خاطر بیماری تایرون لو، وظیفه راهنمایی کلیولند را به عهده گرفت و موفق به کسب 10 پیروزی و 1 شکست شده بود توانست با این تیم اولین برد فصل را رقم بزند. در این دیدار برای کلیولند رادنی هد 26 امتیاز، سدی عثمان 20 امتیاز و تریستان تامپسون هم با کسب 11 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل کرد. برای آتلانتا بازیکن سال اولی تری یانگ 24 امتیاز و الکس لن 22 امتیاز کسب کردند. غایب سرشناس این بازی کوین لاو بود که به خاطر مصدومیت انگشت پا، سومین دیدار متوالی غایب بود.در دیگر بازی مهم شب گذشته تیم تورنتو در کانادا موفق به شکست 129 بر 112 فیلادلفیا شد. بازگشت کووای لنارد به ترکیب اصلی تورنتو با 31 امتیاز، 7 ریباند و 4 توپ ربایی در 34 دقیقه، تاثیر زیادی در پیروزی تورنو بعد از شکست دیشب مقابل میلواکی داشت. پاسکال سیاکام با 15 امتیاز و 15 ریباند و کایل لوری با 20 امتیاز و 12 پاس منجر به گل دبل دبل کردند.برای فیلادلفیا جوئل امبید 31 امتیاز، 11 ریباند و 4 پاس منجر به گل در 33 دقیقه و بن سیمونز 11 امتیاز، 8 ریباند و 10 پاس منجر به گل ثبت کردند. بن سیمونز در بازی دیشب 11 بار توپ را لو داد و بعد از بازی راجع به دفاع کووای لنارد گفت: او دستان بسیار بزرگ و بازوهای بسیار بلندی دارد، او بهترین مدافع لیگ است. لنارد تاکنون موفق شده دو بار به عنوان بهترین مدافع لیگ ان بی ای انتخاب گردد. فیلادلفیا پس از پیروزی 93 بر 83 در تاریخ 10 نوامبر 2012 دیگر مقابل تورنتو پیروز نشده است.

در دیگر مسابقه تیم شارلوت هورنتس در خانه در سالن اسپکتروم سنتر میزبان میامی هیت بود و در انتها با نتیجه 125 بر 113 پیروز شد و تعداد پیروزی و شکست های خود را به عدد 4 رساند. بهترین بازیکن این بازی ستاره فرانسوی و قدیمی این فصل شارلوت یعنی تونی پارکر 36 ساله بود. پارکر در این بازی 24 امتیاز و 11 پاس منجر به گل در 25 دقیقه کسب کرد و تبدیل به هفتمین بازیکن خارجی بعد از دریک ناویتسکی ، حکیم اولاجوان، دامنیک ویلکینز، تیم دانکن، پاتریک اوینگ و پاول گسول شد که از مرز 19000 امتیاز در لیگ عبور کرد.

نیک باتوم و مالیک مونک 20 امتیاز و کمبا واکر هم 19 امتیاز(کمترین امتیازی که کمبا در این فصل کسب نموده) کسب کردند تا به دومین پیروزی شارلوت در 10 روز گذشته مقابل میامی، یاری نمایند. برای میامی هم دوین وید در آخرین سال حضور خود در ان بی ای 19 امتیاز، 4 پاس منجر به گل و 4 شوت سه امتیازی موفق در 25 دقیقه و حسن وایت ساید هم 16 امتیاز و 12 ریباند در 29 دقیقه کسب کردند.

نتایج سایر دیدارهای شب گذشته به توضیح زیر است:

اورلاندو مجیک 99 – ساکرامنتو کینگ 107بوستون سلتیک 108 – دیترویت پیستون 105اوکلاهاما سیتی تاندر 128 – لس آنجلس کلیپرز 110هیوستون راکت 85 – پورتلند ترابلیزرز 104ممفیس گیریزلیز 107 – واشنگتن ویزارد 59

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لیگ بسکتبال NBA، اولین برد کلیولند بدون لبرون جیمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ بسکتبال NBA، اولین برد کلیولند بدون لبرون جیمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید