چرا فارغ التحصیل جای خود را به دانش آموخته داد؟

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه فارغ التحصیلی به این معنا نیست که دانشجو پس از خاتمه دوره دانشگاه، از تحصیل و علم فارغ گردد و دیگر به سراغ مباحث علمی نرود، گفت: بر این اساس این نام به دانش آموختگی تغییر یافته است تا مبین این موضوع باشد که دانشجو پس از خاتمه تحصیلات خود همچنان باید به کسب علم بپردازد.

چرا فارغ التحصیل جای خود را به دانش آموخته داد؟

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، یدالله رجایی در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: دانش آموختگان پس از خاتمه تحصیلات خود نباید به دانش و تحقیقات بی توجه باشد و تنها به مدرک اخذ گردیده اکتفا نمایند؛ چرا که مدرک زمانی که دانشجو دانشی کسب ننموده باشد، ارزش چندانی ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: تحقیقات نشان داده است که هر چه مدت زمان مطالعه کشوری بیشتر باشد، آن کشور توسعه یافته تر است و باید سعی کنیم در ایران نیز میزان مطالعه را بالا ببریم و این مهم مگر به همت قشر دانشجو میسر نگردد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز، مسئله ازدواج در جامعه به مسئله بزرگی تبدیل گردیده است، توضیح داد: مسائل اقتصادی و اجتماعی بر سر راه جوانان قرار گرفته است و در این شریط جوانان و دانشجویان ضمن اینکه باید سطح اجتماعی، سطح تحصیلات و دیگر آیتم ها را در ازدواج مدنظر قرار دهند، توصیه می گردد تا در این زمینه منطقی فکر نمایند و ازدواج منطقی داشته باشند و از سنگ اندازی و مشکل تراشی های بی مورد جلوگیری نمایند.

این مسئول گفت: وضعیت اقتصادی مسائل زیادی را ایجاد نموده است و خانواده ها باید با سهل کردن ازدواج و کم کردن چشم داشت ها شرایط را برای زندگی مشترک جوانان فراهم آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چرا فارغ التحصیل جای خود را به دانش آموخته داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فارغ التحصیل جای خود را به دانش آموخته داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید