از بلغارستان، گفت وگو با همراه اول تیم ملی والیبال

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، همراه اول تیم ملی والیبال می گوید: علاقه من به ورزش ایران و ورزشکاران ایرانی، بسیار زیاد است ولی همراهی تیم در اکثر سفرها، هزینه زیادی برای من دارد که خیلی ها در این مورد از من سوال و حتی توهین هم می نمایند.

از بلغارستان، گفت وگو با همراه اول تیم ملی والیبال

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ فناوری و تکنولوژی از بلغارستان، از سال 2011، زمانی که خولیو ولاسکو، راهنمایی تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت و تیم ملی، اسم و رسمی برای خود در دنیا پیدا کرد، همراه همیشگی تیم ملی در میادین مختلف بوده ولی هرگز این شانس را نداشته که در تهران، تیم مورد علاقه اش را تشویق کند. عباس نیکنام، یک تاجر ایرانی است که گذرنامه کانادای دارد و در حال حاضر برای تشویق تیم ملی والیبال ایران در بلغارستان به سر می برد.

او می گوید: من حدود 15 سال ژاپن زندگی کردم و بعد به کانادا رفتم و گذرنامه کانادایی گرفتم. شغل اصلی من، صادرات و واردات محصولات ژاپنی به کانادا و برعکس است.

نیکنام ادامه می دهد: من اگر فرصت داشته باشم برای تشویق همه ورزشکاران ایرانی به استادیوم می آیم. من قبل از آمدن به بلغارستان به جاکارتا رفتم و همراه تماشاگران ایرانی ر بازی های آسیایی حضور داشتم.

همراهی تیم ملی والیبال البته برای او آسان نیست: علاقه من به ورزش ایران و ورزشکاران ایرانی، بسیار زیاد است ولی همراهی تیم در اکثر سفرها، هزینه زیادی برای من دارد که خیلی ها در این مورد از من سوال و حتی توهین هم می نمایند. من مدت زیادی کار و درآمدم را پس انداز کردم. اگر بتوانم درآمد بیشتری کسب کنم، باز هم در کنار تیم ملی والیبال در سفرهای آینده خواهم بود.

نیکنام می افزاید: من از همسر سابقم که ژاپنی بود، جدا شدم و حالا می توانم مدت بیشتری در سفر و همراه تیم ملی والیبال باشم. اگر توان مالی داشته باشم، هیچگاه برادرانم را در تیم ملی والیبال، تنها نمی گذارم. بازیکنان به من محبت دارند و من باید به هر نحو ممکن محبت آنها را جبران کنم.

وی همچنین می گوید: من حدود 25 سال است که خارج از کشور هستم و هر سال برای مدت کوتاهی برای دیدن خانواده ام به تهران می آیم. متاسفانه تاکنون نتوانسته ام برای تشویق تیم ملی به سالن آزادی بیایم. از خدا می خواهم به من توان بدهد تا سال آینده که ایران 2 هفته میزبان لیگ دنیای است به سالن آزادی بیایم. ملی پوشان برای کشور من زحمت می کشند و من باید آن را جبران کنم.

نیکنانم در انتها گفت: هزینه این سفرها برای من واقعا سنگین است ولی صادقانه فقط می خواهم از تیمم حمایت کنم. من از سال 2011 که ولاسکو راهنمایی تیم ملی را بر عهده گرفت در تمام رویدادها در کنار تیم ملی والیبال بوده ام. حتی در بعضی مسابقات، تنها ایرانی حاضر در سالن بودم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از بلغارستان، گفت وگو با همراه اول تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بلغارستان، گفت وگو با همراه اول تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید