یزدی: پیکان با اتلاف وقت و ضدفوتبال به دنبال پیروزی بود!، طوری بازی کردیم که حریف مان می خواست

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به انتقاد از بازی حریف امشب تیمش پرداخت و مدعی شد این تیم با اتلاف وقت و ضدفوتبال به پیروزی رسیده است.

یزدی: پیکان با اتلاف وقت و ضدفوتبال به دنبال پیروزی بود!، طوری بازی کردیم که حریف مان می خواست

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، داریوش یزدی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر گفت: تبریک می گویم به پیکان به خاطر سه امتیازی که کسب کرد، اما چیزی که مسلم است ما می توانستیم برنده میدان باشیم!

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم ما آن قدر خوب بازی کردیم که حریف به دنبال راهی برای اتلاف وقت بود. به این خاطر از نیمکت این تیم به بازیکنان انتقال داده می شد که بی جهت به زمین بیفتند! در واقع تنها راهی که می شد حملات ما را متوقف کرد، همین حربه بود. آنها به این شکل سرعت بازی ما را گرفتند و ضدفوتبال بازی کردند. البته ما هم نواقصی داشتیم و آن هم این بود که طوری بازی کردیم که حریف مان می خواست. آنها می خواستند ما را عصبی نمایند و در این کار موفق شدند. آنها تا حدی هم داور را عصبی کردند.

وی با تأکید بر اینکه قصد ندارد در مورد قضاوت داور مسابقه صحبتی کند، یادآور شد: به هرحال داور جوانی را برای این دیدار انتخاب نموده بودند که فکر کنم اولین قضاوتش در لیگ برتر بود. حریف با کارهایی که انجام داد ناخودآگاه در داور هم استرس ایجاد کرد، اما من در مورد تیم خودم باید بگویم از عملکرد شاگردانم راضی هستم. قبلاً گفته بودم از هفته پنجم روی مسائل تاکتیکی کار خواهیم کرد و امروز دیدید در هفته ششم بهتر از هفته پنجم بازی کردیم. ما تیم خوب و جوانی داریم که قطعاً در آینده بهتر هم خواهد شد و برنامه های مان را روی اصول پیش خواهیم برد.

یزدی همچنین توضیح داد: ما امروز به دنبال این بودیم که در نیمه اول حریف را کنترل نموده و در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام می دهیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، به همین خاطر ایمان مبعلی و دلفی را که به خاطر همراهی تیم امید خسته بود در نیمه دوم به میدان فرستادیم، اما حریف با اتلاف وقت مانع از رسیدن به هدف مان شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه یونس دلفی راهی آیندهوون خواهد شد، گفت: آیندهوون دلفی را می خواست، اما او به خاطر بازی آسیایی نتوانست در تست پزشکی این تیم شرکت کند. به همین خاطر قرار شد یک وقت دیگر به بازیکنان ما بدهند. اگر این اتفاق بیفتد ما استقبال می کنیم، چرا که یونس بازیکن خوب و آینده داری است. اگر او راهی هلند گردد می تواند در آینده یکی از فوتبالیست های خوب این مملکت گردد و در تیم ملی بزرگسالان بازی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یزدی: پیکان با اتلاف وقت و ضدفوتبال به دنبال پیروزی بود!، طوری بازی کردیم که حریف مان می خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: پیکان با اتلاف وقت و ضدفوتبال به دنبال پیروزی بود!، طوری بازی کردیم که حریف مان می خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید