آقایی: به خاطر کسب مدال سابر نوجوانان آسیا بعد از 21 سال خوشحالم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سابریست نوجوان کشورمان گفت:رقبای سختی را پشت سر گذاشتم و از کسب مدال مسابقات قهرمانی آسیا خوشحالم.

آقایی: به خاطر کسب مدال سابر نوجوانان آسیا بعد از 21 سال خوشحالم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، نیما آقایی پس از کسب مدال برنز مسابقات شمشیربازی نوجوانان قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: 7 ماه در اردو بودیم و برای کسب این مدال خیلی زحمت کشیدیم.

وی در ادامه اضافه کرد: احساس خوبی دارم. رقبای زیادی در این مسابقات داشتیم که خوشبختانه با پشتکار و کوشش مجتبی عابدینی، سرمربی تیم این مدال کسب شد.

مجتبی عابدینی نیز در مورد اینکه آخرین مدال انفرادی ایران در رده نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا 21 سال پیش کسب شده بود، گفت: خداراشکر می کنم اولین مدال را در نوجوانان بعد از 21 سال کسب کردیم. در سال 79 مدال من در رده نوجوانان طلا گرفتم و الان به عنوان مربی شاگردم به مدال برنز رسید.

سرمربی تیم سایر نوجوانان کشورمان در ادامه اضافه کرد: دو بازیکن دیگر هم در این مسابقات داشتیم که خوب بودند. اولین تجربه آنها در این مسابقات بود و عملکرد آنها این نوید را می دهد که شنبه در بخش تیمی خوش بدرخشیم و با دعای مردم مدال خوش رنگی کسب کنیم. از فدراسیون، آقای باقرزاده و وحدانی که با وجود سختی ها و مسائل تیم را اعزام کردند تشکر می کنم .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آقایی: به خاطر کسب مدال سابر نوجوانان آسیا بعد از 21 سال خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: به خاطر کسب مدال سابر نوجوانان آسیا بعد از 21 سال خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید