با چکش می خواهیم پیچ فوتبال را ببندیم، باز به دقیقه نود رسیدیم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، نشست اضطراری فدراسیون فوتبال درباره اولتیماتوم AFC به باشگاه های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان بابت عدم دریافت مجوز حرفه ای و به تبع آن حذف از رقابت های لیگ قهرمانان 2022 آسیا امروز آدینه برگزار گردید.

با چکش می خواهیم پیچ فوتبال را ببندیم، باز به دقیقه نود رسیدیم

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم که یکی از اعضای حاضر در این جلسه بود، به وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: به واسطه ممیزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد و نامه ای که زد مقرر شد به برترین نحو ممکن پاسخ لازم داده شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مسئولان حقوقی فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و دو باشگاه بودند. مقرر شد موارد مربوط به جوابگویی لازم در طول چند روز اندک به جامانده ارسال شود. کنار باشگاه ها هستیم و اگر نکته ای به لحاظ حقوقی یاری کند همین موضوع است.

مهدی درباره اینکه آیا اصلی ترین مشکل به ماکلیت مشترک باشگاه های استقلال و پرسپولیس باز می شود؟ تاکید نمود: باز هم به دقیقه نود رسیدیم. سال ها است که این روزها را می بینیم. امیدوارم این مسائل به طور کامل حل شود. در روزهای آخر درگیر مسائلی می شویم که باید خارج از دایره فوتبال رفع شود.

وی که سابقه حضور در کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها را در رزومه خود دارد، اضافه کرد: ما الگویی برای مجوز حرفه ای و حرفه ای سازی باشگاه ها نداریم. تمام الگوهای ما الگوهای قهرمانی است. با چکش داریم پیچ را باز می کنیم. حرفه ای سازی باشگاه ها احتیاج به قوانین و مقررات حرفه ای دارد. خیلی مسائل هست که وقتی می بینیم به باشگاه ها باید یاری کنیم تا حل شود.

مهدی در پاسخ به اینکه چرا سال های قبل امور مربوطه انجام می شد اما سال جاری حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حالت جدی پیدا نموده است؟ گفت: سال جاری با سال های قبل هیچ فرقی ننموده است. پنج، شش سال است دقیقه نود کارها را انجام می دهیم. کارها به روزهای آخر می رسد. امیدوارم سال جاری واقعا حل شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: در نامه AFC آمده است که هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان ظرف پنج روز می توانند جوابگو باشند. سوالات باشگاه ها هم مشترک نیست و فرصت داده که آنها را پاسخ دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با چکش می خواهیم پیچ فوتبال را ببندیم، باز به دقیقه نود رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با چکش می خواهیم پیچ فوتبال را ببندیم، باز به دقیقه نود رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید