احتمال برگزاری ترم تابستانی مجازی در دانشگاه سیستان و بلوچستان وجود دارد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، معاون آزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: موضوع ترم تابستانی مجازی را این هفته در جلسه شورای آموزشی دانشگاه مطرح می کنیم و در صورت موافقت، از آن استقبال خواهیم کرد.

احتمال برگزاری ترم تابستانی مجازی در دانشگاه سیستان و بلوچستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ فناوری و تکنولوژی، فرهاد شهرکی، معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان در پخش زنده اینستاگرامی به همراه یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد به پاره ای از سوالات دانشجویانپیرامون ترک نحصیلی جاری پاسخ داد.

فرهاد شهرکی در خصوس شرایط مشروطی در این ترم گفت: در صورتی که دانشجویان کارشناسی 14 واحد درسی، دانشجویان ارشد 8 واحد درسی و دانشجویان دکتری 6 واحد درسی داشته باشند و مشروط شوند، مشروطی حساب نخواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در صورت اجازه دادن ستاد ملی مبارزه با کرونا، دانشگاه ما هم بعد ماه مبارک رمضان باز خواهد شد.

وی اضافه نمود: همچنین در صورت اجازه دادن ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر باز شدن دانشگاه جهت برگزاری امتحانات حتما یک هفته قبل از شروع امتحانات (7 تیر) خوابگاه، سلف و دیگر حوزه های دانشگاه کاملا باز خواهد بود و حتما یک هفته قبل از بازگشایی دانشگاه، اساتید در صورت امکان کلاس رفع اشکال خواهند داشت.

شهرکی عنوان نمود: دانشجویان دکتری از 13 اردیبهشت می توانند دفاع خود را به صورت نیمه حضوری انجام دهند، البته آن هایی که مقدمات دفاع خود را به انجام رسانیده باشند. همچنین دانشجویان نامه اشتغال به تحصیل خود را از طریق سایت درخواست کنند.

معاون آزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: موضوع ترم تابستانی مجازی را این هفته در جلسه شورای آموزشی مطرح می کنیم. در صورت موافقت، حتما از آن استقبال خواهیم کرد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احتمال برگزاری ترم تابستانی مجازی در دانشگاه سیستان و بلوچستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری ترم تابستانی مجازی در دانشگاه سیستان و بلوچستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید