اسپایک لی باردیگر رییس جشنواره کن شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اسپایک لی روز پیش به عنوان رییس هیات داوران هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

اسپایک لی باردیگر رییس جشنواره کن شد خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از ددلاین، اسپایک لی که سال پیش به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره فیلم کن انتخاب شده بود، در نهایت به دلیل برگزار نشدن جشنواره با شیوع کرونا، پیروز به انجام این وظیفه نشد. از همین رو سال جاری مسئولان جشنواره فیلم کن وی را برای ریاست دوره بعدی جشنواره برگزیدند.

هفتادو چهارمین دوره جشنواره فیلم کن 2021 قرار است از 6 تا 17 جولای (15 تا 26 تیر 1499) برگزار گردد. این جشنواره که همیشه در ماه می میزبان سینمادوستان بود سال جاری نیز برای کرونا به تعویق افتاده است.

بخش رسمی و بقیه اعضای هیأت داوران اوایل ژوئن معرفی می شوند.

پی یر لسکور مدیر این جشنواره گفت: در ماه های پرابهامی که به تازگی سپری کردیم، اسپایک لی همیشه به ما دلگرمی داد. این حمایت انتها در حال نتیجه دادن است و ما برای ترسیم دوران سخت خود نمی توانیم شخصیتی قدرتمندتر از او در اختیار داشته باشیم.

تی یری فرمو دبیر جشنواره هم از شور و اشتیاق اسپایک لی به سینما گفت و اضافه کرد: این شوق انرژی ما برای آماده سازی این رویداد عظیم را که همه در انتظارش هستند، افزایش داده است.

ادامه پاندمی در اروپا و مشکلاتی که در تزریق واکسن اتفاق افتاده است برگزاری کن 2021 در ماه جولای را هم چندان قطعی نمی کند و این احتمال وجود دارد که جشنواره باز هم عقب بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسپایک لی باردیگر رییس جشنواره کن شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایک لی باردیگر رییس جشنواره کن شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید