افتتاح دو مدرسه خیر ساز در علامرودشت

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، دو باب مدرسه در شهرعلامرودشت شهرستان لامرد با حضور مسئولان افتتاح شد.

افتتاح دو مدرسه خیر ساز در علامرودشت

به گزارش گروه استان های وبلاگ فناوری و تکنولوژی از شیراز، با حضور اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان لامرد، موصلی مدیرکل نوسازی مدارس فارس، رضا زاده مدیر عامل مجمع خیرین مدارس فارس و دیگر مسئولان، دو باب مدرسه در شهر علامرودشت و روستای گلدشت افتتاح شد.

مدرسه خیر ساز رایان گلدشت با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 1980 متر مربع به وسیله مهندس خیری ساخته شده که رسما افتتاح شد. کلنگ این مدرسه در انتهای سال 98 به زمین خورد و در حدود 2 سال ساخته و مورد بهره برداری نهاده شده است.

دبیرستان دخترانه بانو لقاپروین دیگر پروژه ای بود که بصورت رسمی مورد بهره برداری نهاده شد، این پروژه نیز به صورت مشارکتی به وسیله ورثه بانو لقا پروین و اداره کل نوسازی مدارس فارس با هزینه قریب به 6 میلیارد تومان در شهر علامرودشت ساخته و مورد استفاده نهاده شد.

در این مراسم، اسماعیل رستگار فرماندار لامرد با تقدیر از خیرین گفت: نقش خیرین در توسعه فضا های آموزشی کم نظیر است، خیرین از سرمایه های مهم اجتماعی جامعه هستند و ارزش سرمایه های اجتماعی به مراتب بالاتر و والاتر از منابع اقتصادی است که شهرستان لامرد گنجینه فاخری از این سرمایه های مردمی و اجتماعی دارد که باید از آن به نیکی یاد کرد.

او اضافه کرد: معلمان و دانش آموزان دو رکن اساسی آموزش و پرورش هستند که جهت پیشرفت و آبادانی کشور را در آینده رقم می زنند و ابتدا باید زیر ساخت ها برای آنان فراهم گردد که این امر الحمدلله بخشی از آن به همت خیرین صورت گرفته، تا از ظرفیت ها و پتانسیل های آنان برای پیشبرد جامعه از آن استفاده کنیم. آموزش و پرورش از نهاد های تخصصی و پایه در تربیت جامعه مطرح است که نقش هدایتگری بعهده دارد که یک نقش محوری و با اهمیت است.

رییس شورای تامین شهرستان بیان نمود: حمایت از آموزش و پرورش را از وظایف انسانی و حاکمیتی خود می دانم و فرمانداری شهرستان از همه ظرفیت های شهرستان برای تحقق اهداف مد نظر آموزش و پرورش و در راستای رشد و تعالی جامعه نهایت اهتمام لازم بکار خواهد گرفت.

سید حسین علوی رییس دفتر نماینده مردم در شهرستان لامرد نیز با تقدیر از خیرین بیان داشت: یکی از مولفه های مهم توسعه منطقه توجه به منابع انسانی و تربیت نیروی انسانی است که مرکز تربیت آن ها آموزش و پرورش است، امروزه شاهد حضور خیرین در همه حوزه ها هستیم که خوشبختانه توجه به زیرساخت ها در آموزش و پرورش از اولویت های خیرین بوده و همواره خواهد بود.

علوی گفت: ما نیز دست خیران را به گرمی می فشاریم و از همه ظرفیت ها برای همراهی و همکاری با این عزیزان استفاده می کنیم و امیدواریم حضور خیرین در شهرستان هر روز پررنگتر گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح دو مدرسه خیر ساز در علامرودشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دو مدرسه خیر ساز در علامرودشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید