اپل در سال 2024 یک مدل گران تر از آیفون 16 پرو مکس عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بر اساس یک گزارش نو، اپل میخواهد در سال 2024 تعداد مدل آیفون ها را افزایش دهد. با وجود اینکه در ماه های اخیر شایعاتی در خصوص تبدیل نام مدل پرو مکس به اولترا منتشر شده، ولی حالا به نظر می رسد در سال 2024 در کنار مدل های همیشگی سری آیفون 16، شاهد رونمایی از مدل اولترا هم خواهیم بود.

اپل در سال 2024 یک مدل گران تر از آیفون 16 پرو مکس عرضه می نماید

این گزارش به وسیله مارک گورمن، تحلیلگر مشهور خبرگزاری بلومبرگ، منتشر شده است. چند روز قبل تیم کوک در جریان انتشار گزارش تازه مالی اپل اظهار داشت که کاربران برای خرید گوشی های بهتر مسئله ای با پرداخت مبلغ بالاتر ندارند و با این رویکرد، میانگین قیمت مدل های آیفون افزایش پیدا می نماید. طی سال های گذشته، قیمت برترین مدل های آیفون روند افزایشی داشته است. به عنوان مثال در سال 2017 آیفون X با قیمت 999 دلار راهی بازار شد و آیفون 13 پرو برای اولین بار از حافظه 1 ترابایتی بهره مند شد که با قیمت 1599 دلار به دست کاربران رسید.

در حال حاضر هم آیفون های گران قیمت فروش بالایی دارند و بر اساس گزارش های منتشر شده، آمار فروش گوشی های آیفون 14 پرو و پرو مکس به طور قابل توجهی بیشتر از آیفون 14 و 14 پلاس است. اگر مدل اولترا هم راهی بازار گردد، نسبت به پرو مکس 1099 دلار قیمت بالاتری خواهد داشت و در نتیجه درآمدهای اپل را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

در حال حاضر هنوز تعیین نیست که مدل اولترا چه تفاوت هایی نسبت به مدل پرو مکس ارائه می دهد ولی می توانیم انتظار استفاده از نمایشگر بزرگ تر، دوربین های بهتر و چیپست سریع تر را داشته باشیم. در این میان خبری از آیفون تاشو نیست و ظاهرا مدیران اپل بر این باور هستند که فناوری نمایشگرهای تاشو هنوز به حد کافی آماده نشده اند.

برای یادآوری باید بگوییم که سال جاری اپل از اپل واچ اولترا رونمایی کرد و بنابراین آماده سازی ذهنی کاربران برای برند اولترا شروع شده است. این ساعت نسبت به مدل معمولی اپل واچ از نمایشگر بزرگ تر و امکانات بیشتری استفاده می نماید و باید ببینیم اپل برای آیفون اولترا چه رویکردی را در نظر می گیرد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

36,120,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 india تک سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - هند

30,400,000

تومان

خرید آیفون از وبلاگ فناوری و تکنولوژی

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل در سال 2024 یک مدل گران تر از آیفون 16 پرو مکس عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در سال 2024 یک مدل گران تر از آیفون 16 پرو مکس عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید