علم و تکنولوژی

انتقال پیغام در اندروید؛ آموزش انتقال پیغام بین دو گوشی اندرویدیانتقال پیغام در اندروید از یک گوشی به گوشی دیگر

اندروید به دلیلی داشتن رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند، به انتخاب اول بیش از نیمی از جمعیت صاحب گوشی دنیا تبدیل شده است. همه چیز در این گوشی به سادگی قابل انجام است که در این مطلب قصد داریم به یکی از این کارها یعنی انتقال پیغام از یک گوشی به گوشی دیگر...

25 اسفند 1402

قابلیت های مجذوب کننده گوگل مسیجز از راه رسید، عکس

جدیدترین نسخه بتای پیغام رسان گوگل مسیجز قابلیت مهم و هیجان انگیزی به آن اضافه می نماید.

22 اسفند 1402

کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی

پروفسور تیم اسپکتور، متخصص تغذیه، مزایای سبزی فوق العاده که می تواند به کاهش تورم در بدن و کاهش فشار خون بالا یاری کند را ستود.

4 اسفند 1402

نمایشگاه گردشگری تهران آغاز شد

افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهوری ایران، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و...

23 بهمن 1402

سلاح نو چین استاد از کار انداختن تجهیزات نظامی دشمن است!، عکس

تیمی متشکل از دانشمندان چینی مدعی شدند که طراحی سلاحی را شروع کردند که می تواند زمین بازی را در جنگ های الکترونیک به نفع چینی ها عوض کند.

13 دی 1402

10 شغلی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند ، خیز هوش مصنوعی برای تصرف مشاغل انسانی

متخصصان در گزارشی به ده شغل که به احتمال زیاد به وسیله هوش مصنوعی از انسان گرفته خواهد شد و بعلاوه تعداد کمی از مشاغلی که کمتر در معرض خطر هستند اشاره نموده اند.

15 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه یک مرداد 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس گران ترین گوشی در بازار است و با فضای ذخیره سازی یک ترابایت کمی بیش از 91 میلیون فروخته می گردد. فروشنده های موبایل مقرون به صرفه ترین نسخه آیفون 13 پرو مکس را که 128 گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می دهد، 75 میلیون تومان می...

1 مرداد 1402

رشد ارزش بازار بیمه نامه خودرو در دنیا ، ارزش بازار بیمه خودرو به بیش از 1، 2 تریلیون دلار خواهد رسید

بازار بیمه شخص ثالت به دلایل مختلف از جمله رشد تقاضا برای خرید خودرو، افزایش قدرت خرید طبقه میانه، رشد تکنولوژی، افزایش تصادفات جاده ای و مقررات اجباری دولت ها به سرعت در جهان در حال توسعه است.

20 تیر 1402

کشنده ترین قارچ دنیا معروف به جام مرگ

یورونیوز نوشت: دانشمندان چینی توانستند تا با آزمایش بر روی موش ها، یک پادزهر احتمالی برای مسمومیت با کشنده ترین قارچ سمی دنیا به نام آمانیتا فالوید را که تا به امروز هیچ درمانی برای آن وجود نداشت کشف نمایند. این پادزهر که ایندوسیانین سبز نام دارد، دارویی...

29 اردیبهشت 1402

اعلام جوایز نقدی به برگزیدگان روبوکاپ

به گزارش خبرنگاران، مرتضی موسی خانی، مسئول برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: شرکت کنندگان مورد حمایت ویژه معاونت علمی قرار می گیرند.

8 اردیبهشت 1402

دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری منتشر شد، شروع فرایند انتخاب رشته از امروز سه شنبه

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، نیز باید به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس اطلاعیه های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

30 فروردین 1402

همه چیز درباره X.AI شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک؛ رقیب تازه نفس OpenAI

ایلان ماسک که یکی از هم بنیان گذاران OpenAI، سازنده چت بات ChatGPT محسوب می شود، یک شرکت هوش مصنوعی تازه تأسیس کرده است که X.AI نام دارد. طبق اطلاعات ثبت شده برای این شرکت، درحال حاضر مدیریت آن بر عهده خود ایلان ماسک است.

28 فروردین 1402

آنالیز پروژکتور Freestyle سامسونگ

سینمایی در کوله پشتی شماتماشای فیلم و بازی کردن دو تا از محبوب ترین و پرطرفدارترین تفریح های دنیای امروز محسوب می شوند؛ با این حال موقعیت هایی وجود دارد که به دلایل مختلفی مثل قطعی یا عدم دسترسی به برق یا نداشتن ابزارهای لازم مانند نمایشگر مناسب و کنسول،...

17 فروردین 1402

این تلفن همراه سه نمایشگر خواهد داشت، عکس

زومیت نوشت: به نظر می رسد سامسونگ سال جاری علاوه بر مدل نو گلکسی زد فولد و زد فلیپ، از گوشی تاشو نو مجهز به دو لولا رونمایی خواهد نمود.

15 فروردین 1402

راه چاره هایی برای مقابله با تاثیر منفی بدخوابی شب گذشته

به شبی فکر کنید که بد خوابیده اید. روز بعد در محل کار چقدر سازنده بودید؟ آیا برای آغاز کوشش کردید؟ آیا روز به درازا کشید؟ آیا وقت خود را به جای صرف کردن به امور کاری در توئیتر و تیک تاک گذراندید؟

14 فروردین 1402

فولاد ، ملوان از مدار خارج شد

بینندگان تلویزنی فقط چند دقیقه از دیدار فولاد خوزستان و ملوان را توانستند نظاره کنند.

11 اسفند 1401

قیمت گوشی های شیائومی دوشنبه هشت اسفند 1401

می 11 اولترا یکی از گران ترین گوشی های شیائومی است. فرشنده های موبایل نسخه 512 گیگ می 11 اولترا را نزدیک 40 میلیون و نسخه 256 گیگ گوشی شیائومی 12 پرو را به عنوان یکی دیگر از گوشی های گرانقیمت این برند، حدود 34 میلیون می فروشند.

9 اسفند 1401

سختی عکاسی با دوربین 200 مگاپیکسلی پرچمدار سامسونگ

همشهری آنلاین نوشت: گوشی پرچمدار سامسونگ، دارای حسگر بزرگ 200 مگاپیکسلی به عنوان بخشی از دوربین اصلی خود است. در حالی که این خبر بسیار هیجان انگیز برای علاقه مندان به عکاسی است، اما بعضی از اشکالات احتمالی وجود دارد که باید آنها را هم در نظر گرفت.

1 اسفند 1401

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است، عکس

گجت نیوز نوشت: کمپر دانگ فنگ واریور - Dongfeng Warrior MS600 یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می شویم.

1 اسفند 1401

گلکسی S23 اولترا، ناقابل 70 میلیون!

گلکسی S23 اولترا تقریبا یک هفته پس از رونمایی رسمی، در بازار ایران مشاهده شد. به شکل طبیعی قیمت چنین محصولی باید گران تر از حد معمول باشد، چون از یک طرف تازه و نوبرانه است و از طرف دیگر به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ قدم به میدان رقابت می گذارد. قیمت پایه...

25 بهمن 1401
تعداد: (266)