ترامپ بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا برای محیط زیست است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مدیر عامل سازمان غیر انتفاعی باشگاه سی یِرا که یکی از مشهورترین و پرسابقه ترین سازمان های فعال در حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد ترامپ را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا برای محیط زیست است.

ترامپ بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا برای محیط زیست است

مایکل برونه، مدیر عامل سازمان غیر انتفاعی باشگاه سی یِرا که یکی از مشهورترین و پرسابقه ترین سازمان های فعال در حفظ محیط زیست در آمریکا محسوب می گردد این اظهارات را در یک بیانیه مطبوعاتی و پیش از یک سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره مسائل آب وهوایی عنوان کرد.

مایکل برونه در این بیانیه مطبوعاتی توضیح داد: دونالد ترامپ ضمناً اشاعه گاز های گلخانه ای مردم را فریب می دهد تا بر این حقیقت که بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا در حوزه محیط زیست، آب وهوا و بهداشت عمومی است سرپوش بگذارد.

بر اساس اعلام باشگاه سی یِرا ترامپ بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری در سال 2016 تبدیل به تنها رهبر در دنیا شد که از پذیرش دانش مربوط به مقابله با تغییرات آب وهوایی خودداری می نماید و کوشش نموده تا با ظاهرسازی در خصوص سوابق بسیار آشکارش در حوزه مسائل آب وهوا واقعیت را تحریف کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حملات بی امان ترامپ به آب وهوای پاک ما و اراضی عمومی ما باعث تهدید شدن سلامت و ایمنی میلیون ها آمریکایی شده و او با هیچ سخنرانی نمی تواند واقعیت اعمالش را تغییر دهد.

در بیانیه باشگاه سی یِرا تصریح شد، ترامپ تا کنون تدابیر برای مقابله با آلودگی گاز متان را کنار گذاشته و یک سری برنامه ها برای محافظت از آمریکایی های آسیب پذیر در مقابل آلودگی هوا را تضعیف ساخته و در نتیجه این سیاستهای او هوای ما آلوده تر شده و آسم و حملات قلبی در میان مردم شیوع بیشتری یافته است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا برای محیط زیست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا برای محیط زیست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید