تشکر و قدردانی از طرفداران تیم ملی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مسئول ساماندهی طرفداران تیم ملی در جام ملت های آسیا از طرفداران و تماشاگران ایرانی که با تشویق هایشان تیم را در 5 مسابقه گذشته مورد حمایت قرار دادند تشکر کرد.

تشکر و قدردانی از طرفداران تیم ملی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ و مسئول ساماندهی طرفداران تیم ملی در جام ملت ها در گفت وگو با سایت سازمان لیگ گفت: تیم ملی فوتبال ایران با حمایت و تدابیر رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نتایج درخشانی گرفتند و حمایت خانواده بزرگ فوتبال از جمله باشگاه ها و هیات های فوتبال در این راستا نقش مهمی داشت تا تیم ملی در جام ملت های آسیا 2019 بدرخشد و بعد از 15 سال به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی اضافه کرد: البته نباید حمایت جانانه تماشاگران ایرانی در جام ملت ها را فراموش کرد. طرفداران و تماشاگران فوتبال ایران از سراسر دنیا در امارات حاضر شدند و تیم ملی را در 5 مسابقه گذشته به خوبی مورد تشویق و حمایت قرار دادند. باید از کنسولگری و سفارت ایران در امارات هم که نهایت همکاری با فدراسیون فوتبال و تیم ملی و مسئولان فرهنگی و تماشاگران داشتند تشکر کنم. ضمن این که پلیس امارات و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم همکاری مناسبی با طرفداران تیم ملی و مسئولان فوتبال ایران داشتند.

بهمنی ادامه داد: بازی نیمه نهایی روز دوشنبه با ژاپن خیلی حساس و مهم است و امیدواریم در این مسابقه نیز تماشاگران حضوری پرشور در استادیوم داشته باشند تا بتوانیم با کوشش و زحمت بازیکنان و کادرفنی بعد از چهار دهه قهرمان آسیا شویم. سرمشوقین باشگاه های لیگ فزونی نیز در استادیوم ها بسیار پرکوشش حاضر شدند تا تماشاگران به خوبی ساماندهی شوند و هماهنگ و منظم تیم ملی را تشویق نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشکر و قدردانی از طرفداران تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر و قدردانی از طرفداران تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید