تمدید محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت تا 2 آبان

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، به دلیل شرایط نامناسب شیوع ویروس کرونا در پایتخت، محدودیت و تعطیلی ورزش تهران برای سومین هفته متوالی تمدید شد.

تمدید محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت تا 2 آبان

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، استاندار تهران در تشریح تمدید محدودیت ها در پی تشدید شیوع کرونا ویروس اعلام نموده است که تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه 27 تا سرانجام هفته یعنی دوم آبان ماه امسال در استان تهران به قوت خود باقی است تا اینگونه ورزش پایتخت نیز از این مقوله مستثنی نباشد.

بنابراین تعطیلی باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا برای سومین هفته متوالی در پایتخت اعمال می گردد و تا دوم آبان ماه امسال ادامه خواهد یافت و پس از آن مجددا در این رابطه با توجه به شرایط شیوع ویروس تصمیم گیری می گردد.

دو هفته قبل بود که حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در تشریح آخرین جزئیات اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران بیان کرد: در ابلاغیه اجرا شده با توجه به نامه نهم مهر ماه معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت به تفکیک استان و شهرستان های هدف، محدودیت و تعطیلی بعضی مراکز به مدت یک هفته از تاریخ 12 لغایت 18 مهر ماه از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید شده است.

وی همچنین در ادامه اظهاراتش بر تعطیلی باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید نمود.

در هفته گذشته نیز انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در خصوص تمدید محدودیت های کرونایی در استان تهران، بیان کرد که تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز چهارشنبه 25 مهر در استان تهران به قوت خود باقی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمدید محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت تا 2 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید محدودیت و تعطیلی ورزش پایتخت تا 2 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید