خاتمه همکاری مربی لهستانی تیم ملی والیبال

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال به توجه به مخالفت باشگاهش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران، به کشورش بازگشت.

خاتمه همکاری مربی لهستانی تیم ملی والیبال

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، پاول تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران که از 17 اردیبهشت امسال به کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اضافه شد تا این تیم را در لیگ ملت های والیبال 2023 همراهی کند.

وی پس از لیگ ملت ها دوباره با فدراسیون برای همکاری به توافق رسید و در تمرینات تیم ملی در تهران و ارومیه برای حضور شایسته در قهرمانی مردان آسیا حاضر شد.

با شروع تمرینات تیم باشگاهی پاول، سرمربی این تیم از باشگاهش خواست تا این مربی لهستانی هر چه زودتر در تمرینات حاضر گردد و باشگاه لهستانی با تمدید قرارداد همکاری و حضور وی همراه تیم ملی والیبال ایران مخالفت کرد.

این موضوع موجب شد تا محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در تماس تلفنی با مدیر عامل باشگاه سزارنی رادوم درخواست کند تا پاول تا انتها رقابت های قهرمانی مردان آسیا در کادر فنی تیم ایران باقی بماند که با توجه حساسیت و جدیت نقش وی در تمرینات تیم ترانسفر بیدگوشچ، با وجود موافقت مدیرعامل، سرمربی تیم مخالفت کرد.

پاول متئوس مربی لهستانی تیم ملی والیبال ایران که مشهور به بویک است، صبح امروز (یکشنبه 22 مرداد) ارومیه را به مقصد لهستان ترک کرد تا به عنوان مربی در خدمت تیم سزارنی رادوم باشد.

رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا 4 شهریور در سالن های غدیر و شهیدان آهندوست ارومیه با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خاتمه همکاری مربی لهستانی تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه همکاری مربی لهستانی تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید