تیم نوجوانان دو هفته تا آغاز دلهره

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تیم نوجوانان بعد از برد دوباره مقابل عمان کم کم آماده حضور در رقابت های قهرمانی آسیا می گردد.

تیم نوجوانان دو هفته تا آغاز دلهره

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی ، تیم نوجوانان ایران بازی دوم مقابل عمان را هم برد.این بار فقط با یک گل.این آخرین تدارک قبل از سفر به مالزی بود.اردوی تیم نوجوانان هم ظهر سه شنبه تمام شد.شب قبل از آن البته ساکت دبیرکل فدراسیون به اردوی نوجوان ها رفت و قرار شد در مالزی هم همراه این بچه ها باشد.حالا چمنیان و کادرش دو هفته فرصت دارند تا این تیم را آماده مسابقات قهرمانی آسیا نمایند.

اردوی نهایی نوجوانان از روز چهارشنبه (21 شهریورماه) شروع می گردد که البته کادر فنی فشار زیادی به بازیکنان نمی آورد و بیشتر به دنبال این است تا ضریب خطای آنها را به حداقل برساند.قرار است مراسم بدرقه ای با حضور مسوولان فدراسیون برای این تیم برگزار گردد و طبق قوانین مسابقات کاروان نوجوانان سه روز از قبل از شروع رقابت ها به مالزی خواهد رفت.

تیم نوجوانان ایران که سال گذشته نایب قهرمان آسیا شد و به جام جهانی رفت و درخشید درمرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی با تیم های اندونزی،هند و ویتنام همگروه است و 30 شهریور در اولین بازی باید به مصاف تیم اندونزی برود.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "تیم نوجوانان دو هفته تا آغاز دلهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نوجوانان دو هفته تا آغاز دلهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید