حضور سفیر کشورمان در ژاپن در مراسم افتتاحیه موزه المپیک توکیو

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مرتضی رحمانی موحد سفیر کشورمان در توکیو امروز به دعوت کمیته ملی المپیک ژاپن از موزه جنبش المپیک ژاپن (Japanese Olympic Movement) بازدید کرد.

حضور سفیر کشورمان در ژاپن در مراسم افتتاحیه موزه المپیک توکیو

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، این موزه در مقابل ورزشگاه اصلی مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک 2020 توکیو به منظور ارتقای فلسفه المپیک و یاری به ایجاد صلح و دنیا بهتر با حضور جمعی از دیپلمات های مدعو مقیم ژاپن افتتاح شد.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن در مراسم افتتاح این موزه گفت: به وسیله فراگرفتن روح دوستی، همبستگی و بازی جوانمردانه می توان به وسیله ورزش به تفاهم و صلح دنیای دست یافت.

بخش هایی از این موزه به تاریخچه المپیک، پارالمپیک و دهکده المپیک محل اسکان ورزشکاران می پردازد. همچنین در بخش بازی های المپیک این موزه فعالیت های متعددی طراحی شده که بازدید کنندگان می توانند میزان توانایی خود را در پرش طول با قهرمان این رشته مقایسه نموده و یا میزان پرش درجای خود را با پرش ورزشکاران در رشته های والیبال، بسکتبال و ... بسنجند و یا بازدید کننده می تواند میزان توانایی خود را با شلیک تپانچه به هدف، رکورد خود را با قهرمان این رشته مقایسه کند.

همچنین در بخش دیگری از این موزه وسایل و ابزارهای بعضی رشته های ورزشی المپیک و پارالمپیک به نمایش گذاشته شده است. در بعضی از فضاهای این موزه به وسیله مانیتور سابقه المپیک و رقابت های ورزشی تشریح شده و نقاط اوج و هیجان بعضی ورزش ها به نمایش درآمده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور سفیر کشورمان در ژاپن در مراسم افتتاحیه موزه المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سفیر کشورمان در ژاپن در مراسم افتتاحیه موزه المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید