اخبار سیاسی

نمایشگاه گردشگری تهران آغاز شد

افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهوری ایران، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و...

23 بهمن 1402

سفیر ایران در امارات: مردم به زودی آثار مثبت رویکرد همسایگی دولت را خواهند دید

رضا عامری گفت: این نوید را می دهیم که رویکرد تقویت روابط با همسایگان، هرچه زودتر آثار مثبت خود را در صحنه داخلی برای ملت ایران و در صحنه منطقه ای و بین المللی خواهد داشت .

3 تیر 1402

جو بایدن در خانه نخست وزیر کانادا

پیراهن چروک و شرایط جوراب و لباس پسر نخست وزیر کانادا، توجه بعضی کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد. آنها نوشته اند او باید با لباس رسمی به استقبال رئیس جمهور امریکا می آمد.

5 فروردین 1402

5 نکته مهم در هنگام خرید کتاب

این نکات مهم را به هنگام خرید کتاب حتما رعایت کنید تا برترین انتخاب را داشته باشید.

15 بهمن 1401

پخش مراسم افتتاحیه جام جهانی از شبکه سه

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر در استادیوم البیت دوحه، پیش از شروع بازی دو تیم قطر و اکوادور برگزار گردید. حدود 60 هزار دیدنگر به استادیوم البیت آمده اند تا مراسم افتتاحیه جام جهانی و بازی قطر و اکوادور را از نزدیک دیدن نمایند.

29 آبان 1401

بیانیه عجیب برای تکذیب انتقاد جنحالی معاون مخابرات از وزیر ارتباطات

شرکت مخابرات ایران در بیانیه ای درحالی نقدها معاون مخابرات از وزیر ارتباطات را تکذیب نموده که نقل قولی از این مدیر در آن نیامده است. میثم صالحی معاون مخابرات در روزنامه جوان گفته بود: وزیر ارتباطات یا نمی داند 20 میلیون یعنی چه، یا نمی داند پورت فیبرنوری...

19 آبان 1401

وزیر بهداشت: دو شرکت بزرگ داروساز در کمبود آنتی بیوتیک نقش داشتند

وزیر بهداشت و درمان از تخلف دو شرکت بزرگ داروساز در فراوری آنتی بیوتیک مورد احتیاج کشور پرده برداشت و گفت که این شرکت ها برای سود بیشتر فراوریشان را کاهش دادند اما پس از احراز تخلف، ملزم شدند به صورت سه شیفت کمبود اقلام دارویی را جبران نمایند.

4 آبان 1401

صادرات 5.5 تن خاویار به 33 کشور جهان

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه های آینده برای 100 تن خاویار و 20 تن گوشت خاویار برنامه ریزی کردیم.

27 مهر 1401

معاون وزیر راه: در 12 شهر نو زمین ویلایی به مردم واگذار می گردد

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای برنامه مسکن تدریجی برای دهک های هدف جامعه اطلاع داد و گفت: در 12 شهر نو زمین ویلایی برای ساخت مسکن به مردم واگذار می گردد.

26 مهر 1401

طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد

زاری کوشا گفت: پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا 10 روز آینده به اتمام می رسد و تا به امروز بیش از 750 میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص یافته است.

25 مهر 1401

واکنش علی دایی به بازگرداندن پاسپورتش

علی دایی اسطوره فوتبال ایران از تحویل گذرنامه اش اطلاع داد. او در اولین واکنش پس از اتفاقات اخیر گفت که موضوع برایش اهمیت نداشته و اکنون پاسپورتش را تحویل داده اند.

20 مهر 1401

خاتمه انتظار برای افزایش حقوق بازنشسته ها تا انتهای شهریور

به نظر می رسد انتظار بازنشسته ها قرار است در انتها شهریور ما به انتها برسد و پایان حقوق واقعی سال 1401 را دریافت نمایند.

21 شهریور 1401

77.5 درصد رتبه های برتر کنکور امسال از مدارس دولتی هستند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بار دیگر بر آمار چشمگیر دانش آموزان پیروز مدارس دولتی در کنکور امسال تاکید کرد و گفت 77.5 درصد رتبه های زیر 10 و برتر کنکور امسال از مدارس دولتی هستند.

11 شهریور 1401

سفیر امارات فعالیت خود در ایران را از سر می گیرد

رسانه رسمی امارات از بازگشت سفیر این کشور به جمهوری اسلامی ایران پس از چند سال خبر داده است.

1 شهریور 1401

کویرهای خراسان جنوبی گوشه دنجی برای گردشگران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر شکوفایی فرصت های گردشگری با معرفی ظرفیت های کویر استان تأکید کرد.

30 مرداد 1401

بعضی دروس دانشگاه ها در ترم تازه، مجازی تدریس می شوند

وزیر علوم گفت: کوشش وزارت علوم این است که آموزش حضوری را در ترم مهر بکار بگیرد و در بعضی دروس از آموزش های مجازی و تلفیقی هم استفاده کند.

23 مرداد 1401

راهنمای سفر به کانادا و تخمین هزینه اقامت، گردش و غذا در این کشور

کانادا یکی از منطقه ها تفریحی و پر جاذبه ای است که برای خیلی از گردشگران ایرانی جذابیت دارد اهمیت توریستی این کششور موجب شده است تا هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان به ویژه ایران به این منطقه سفر نمایند و تجربه های مختلفی از سفرهای خود به این...

12 مرداد 1401

باقری: زمان و مکان مذاکرات در حال نهایی سازی است

مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران گفت: زمان و مکان مذاکرات بعدی بین ما و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوها در حال نهایی سازی است.

2 مرداد 1401

ضرغامی پل خداآفرین و نظامی گنجوی را نشانه دوستی ایران و آذربایجان دانست

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، ضرغامی پل خداآفرین و نظامی گنجوی را نشانه دوستی ایران و آذربایجان دانست.

29 تیر 1401

مخبر: محور برنامه ریزی برای احیای واحد های اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل باید مردم باشند، ضرورت بهره گیری از شیوه های نوین تامین اقتصادی

معاون رییس جمهور اساس کار نهضت احیای واحد های مالی غیرفعال را بهره گیری از مدیریت، سرمایه، فکر و خلاقیت مردم دانست و تاکید نمود: دولت در این نهضت بزرگ تنها نقش پشتیبان و تسهیل گر امور را بر عهده دارد.

22 تیر 1401
تعداد: (245)