خودروی الکتریکی و مفهومی Zero

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، شرکت چینی لینک اندکو و زیرمجموعه جیلی از خودروی الکتریکی و مفهومی Zero رونمایی کرد که دارای ظرفیت پیمایش بیش از 700 کیلومتر است و تا سال آینده تولید می شود.

خودروی الکتریکی و مفهومی Zero

لینک اند کو از خودروی الکتریکی و مفهومی Zero رونمایی کرد

شرکت لینک اند کو (Lynk & Co) از خودرو مفهومی Zero رونمایی کرد. قرار است این خودروی الکتریکی اواخر هفته جاری در نمایشگاه پکن برای عموم به نمایش گذاشته شود. زیرو که به عنوان پیش نمایشی از یک مدل تولیدی آینده طراحی شده است، خودرویی برقی براساس معماری تجربه پایدار (SEA) جیلی خواهد بود. در ادامه این مطلب از وبلاگ فناوری و تکنولوژی درباره این طرح مفهومی بخوانید.

لینک اندکو به جزئیات زیادی درباره خودروی الکتریکی زیرو اشاره نکرد، اما مدل مفهومی جدید در استودیوی گوتنبرگ این شرکت طراحی شده و شبیه نسخه هاچ بک سدان 03 است. بااین حال، زیرو به لطف جلوپنجره کاملا محصور، دستگیره های در هم سطح بدنه و سپرهای اصلاح شده، آیرودینامیک پیشرفته ای دارد.

همچنین می توان شاهد بدنه ساده، رینگ های آیرودینامیکی بهینه شده و شیشه عقب (گلخانه) شیک بود. از جمله سایر ویژگی های درخورتوجه این خودرو می توان به چراغ های عقب LED تمام عرض، اسپویلر نصب شده روی صندوق عقب و دیفیوزر نسبتا کوچک اشاره کرد.

درحالی که نمای بیرونی خودرو از مدل 03 الهام می گیرد، کابین کاملا جدید است و از فرمان پایین تخت و همچنین سیستم سرگرمی و اطلاعاتی بزرگ بهره می برد. همچنین می توانیم کنسول مرکزی بی نظیر، سطوح پوشیده شده از چرم و برخی تزئینات روشنایی را در داخل کابین مشاهده کنیم.

زیرو دومین خودروی مفهومی لینک اندکو است و این شرکت آن را اولین نگاه برای تبدیل شدن این برند به پیش گام عرصه ساخت خودروهای تمام برقی توصیف می کند. اطلاعات اضافی درباره زیرو در نمایشگاه خودرو پکن منتشر خواهد شد، اما مسئولان شرکت لینک اند کو گفتند که این خودروی مفهومی برقی سال آینده تولید می شود و قرار است طبق استاندارد NEDC بیش از 700 کیلومتر ظرفیت پیمایش داشته باشد. این شرکت همچنین اعلام نمود که خودروی زیرو دارای به روزرسانی بی سیم و زمان صفر تا 100 کیلومتربرساعت کمتر از چهار ثانیه است.

جیلی، شرکت مادر لینک اندکو نیز اشاره کرد که هدف پلتفرم SEA، عرضه اولین معماری منبع باز جهان است. درنتیجه، این پلتفرم برای استفاده در خودروهای برقی با سایر تولیدکنندگان و خودروسازان به اشتراک گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: شرکت هواپیماسازی داسو اویشن پیروز شد جایزه بین المللی هوانوردی و قایق های تفریحی را برای طراحی داخلی کابین هواپیمای فالکون 6ایکس از آن خود کند.

منبع: پیام دلتا

به "خودروی الکتریکی و مفهومی Zero" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی الکتریکی و مفهومی Zero"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید