خودرو

نمایشگاه گردشگری تهران آغاز شد

افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهوری ایران، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و...

23 بهمن 1402

انفجار مواد مایع در ساک یکی از مسافران، دلیل حادثه انحراف اتوبوس در همدان

پلیس، انفجار مواد مایع در ساک یکی از مسافران را، دلیل حادثه انحراف اتوبوس مسافربری مسیر همدان-کرمانشاه اعلام نمود.

16 شهریور 1402

رشد ارزش بازار بیمه نامه خودرو در دنیا ، ارزش بازار بیمه خودرو به بیش از 1، 2 تریلیون دلار خواهد رسید

بازار بیمه شخص ثالت به دلایل مختلف از جمله رشد تقاضا برای خرید خودرو، افزایش قدرت خرید طبقه میانه، رشد تکنولوژی، افزایش تصادفات جاده ای و مقررات اجباری دولت ها به سرعت در جهان در حال توسعه است.

20 تیر 1402

تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودروهای تهران

بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق همانند گذشته در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار معاینه فنی در تهران روزهای شنبه تا پنجشنبه شنبه از ساعت 6 الی 18 فعال هستند.

20 خرداد 1402

اعلام جوایز نقدی به برگزیدگان روبوکاپ

به گزارش خبرنگاران، مرتضی موسی خانی، مسئول برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: شرکت کنندگان مورد حمایت ویژه معاونت علمی قرار می گیرند.

8 اردیبهشت 1402

معرفی انواع گیربکس های بازار، کدام گیربکس قابلیت بهتری دارد؟

امروزه خودرو ها برحسب نوع کاربردی که دارند با انواع گیربکس های دستی و اتوماتیک عرضه می شوند. گیربکس های اتوماتیک انواع مختلفی دارند. گیربکس AMT، اتوماتیک CVT، دوکلاچه DCT و اتوماتیک AT از جمله گیربکس های اتوماتیکی است که روی خودرو های امروزی استفاده می گردد.

4 اردیبهشت 1402

بلای بزرگی که بیت کوین سرمان می آورد

زومیت نوشت: افرادی که نگران تغییرات اقلیمی هستند مدت ها است که درباره انرژی مورداستفاده استخراج رمزارز هشدار می دهند، بااین حال بر اساس تحقیقات تازه، شرایط بسیار بدتر از آن است که فکرش را می کردیم.

22 فروردین 1402

قیمت خودرو های سایپا امروز دوشنبه 21 فروردین 1402

کوییک اتوماتیک پلاس امروز دوشنبه 21 فروردین در بازار آزاد بیش از نیم میلیارد فروخته می گردد

21 فروردین 1402

مشخصات فرمان تازه و فوقالعاده مرسدس سری E کوپه

در مرسدس سدان و کوپه کلاس E فرمان تازه خازنی می تواند تشخیص دهد که راننده فرمان را در دست دارد یا خیر، و با ویژگی قدیمی حالت فرمان فعال (Active Steering Wheel Movement) جایگزین شده است. این قابلیت به سیستم اجازه می دهد تا بفهمد که راننده کنترل خودرو را در دست دارد یا خیر...

1 فروردین 1402

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است، عکس

گجت نیوز نوشت: کمپر دانگ فنگ واریور - Dongfeng Warrior MS600 یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می شویم.

1 اسفند 1401

مزایده خودروهای صفر آسیب دیده و کارکرده به وسیله ایران خودرو ، اعلام زمان و مکان مزایده

شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده صفر و کارکرده را به وسیله مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

13 بهمن 1401

کوه های رنگین کمانی جهان ، بی نظیر در سرتاسر جهان

خاک معمولا قهوه ای است، اما هنگامی که با مواد معدنی مناسب در مقادیر مناسب مخلوط می گردد، می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را فراوری کند. شما می توانید زیباترین کوه های رنگین کمانی دنیا را در دیوارهای کوهنوردی بزرگ در آریزونا و صحرای یوتا ببینید، اما در برخی...

18 دی 1401

آنچه برای برای طبیعتگردی کوتاه و یکروزه احتیاج دارید

اگر خیلی وقت است که در زندگی شهری خود غرق شده اید، همه چیز برایتان تکراری شده است و وقت کمی را برای سرگرمی و اوقات فراغت دارید، می توانید به طبیعت اطراف شهر خود پناه ببرید، مدتی را به دور از سروصدا، شلوغی، ترافیک و هوای آلوده شهرتان بگذرانید. اگر مدتی...

17 آذر 1401

فرسودگی ماشین آلات در بیش از 70 درصد از معادن خراسان رضوی

رئیس خانه معدن خراسان رضوی گفت: فرسودگی ماشین آلات معدنی بسیار جدی و بحرانی است چرا که ماشین آلات بیش از 70 درصد معادن استان فرسوده است.

6 مهر 1401

حادثه ای که پسربچه چینی رقم زد

یک پسربچه که سوار بر موتور سه چرخ شده بود، حادثه ای را رقم زد.

28 شهریور 1401

تصاویر ، رونمایی ایران خودرو از رنگ های نو پژو 207

شرکت ایران خودرو برای اولین بار، از پژو 207 در رنگ های نو خود رونمایی نموده است که بر این اساس احتمالا پس از برگزاری یک کلینیک برای مشتریان های خود رنگ هایی که با استقبال بیشتری روبرو شوند را به پالت رنگی خود اضافه خواهد نمود.

26 شهریور 1401

راهنمای سفر به کویرنکاتی که باید بدانید!

از راهنمای سفر به کویر چه می دانید؟ این سوال بسیاری از کاربرها هست که دوست دارند به کویر سفر نمایند و از رمل ها و شن های کویر و سکوت، آرامش و زندگی روستاهای اطراف آن لذت ببرند. ایران با توجه به تعداد کویرهای مختلف یکی از مقاصد طبیعت گردی مهم در زمینه کویر...

20 شهریور 1401

شهرداری ها از دستگاه های اجرایی 300 میلیارد تومان مطالبه دارند

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری های استان 300 میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی استان مطالبه دارند.

10 شهریور 1401

هندبالیست های نوجوان سبزوار به مسابقات کشوری راه یافتند

رییس هیات هندبال سبزوار گفت: تیم هندبال نوجوانان این شهرستان با غلبه بر نماینده مشهد و قهرمانی در رقابت های هندبال نوجوانان پسر منطقه یک، به مسابقات کشوری راه یافت.

5 شهریور 1401

بهره برداری از 56 طرح در شهرستان مرزی خواف

فرماندار خواف گفت: 56 طرح طی هفته دولت در این شهرستان مرزی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 11 طرح شروع می گردد.

3 شهریور 1401
تعداد: (133)