درخت گردو همچنان در مرحله فنی، از ساخت آبتین و پرطلایی چه خبر؟

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، علی نوری اسکویی به آخرین وضعیت فراوری دو اثری که تهیه کنندگی آن ها را برعهده دارد، اشاره نمود.

درخت گردو همچنان در مرحله فنی، از ساخت آبتین و پرطلایی چه خبر؟

علی نوری اسکویی تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به خبرنگار ، گفت: در حال اجرا مراحل فنی درخت گردو هستیم که احتمالاً حدود دو هفته آینده به سرانجام می رسد.

او اضافه کرد: کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده فایسال سویسال ترکیه ای است و تهیه کنندگی آن را خودم بر عهده دارم. اثری مشترک که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی فراوری می گردد.

این کارگردان ادامه داد: تدوین این فیلم را مصطفی خرقه پوش و صداگذاری محسن روشن پیش می برد و موسیقی توسط پیغام آزادی در آلمان انجام می گردد.

نوری اسکویی گفت: کل بازیگران و لوکیشن های درخت گردو از ترکیه هستند و موضوع آن قصه ای اجتماعی درباره زندگی یک نویسنده است.

وی درخصوص نمایش درخت گردو اضافه کرد: طبیعتاً نمایش فیلم را در جشنواره ها شروع می کنیم، اما در تلاشیم که در ایران هم آن را اکران کنیم؛ البته بستگی به شرایط زمانی دارد.

این کارگردان درباره آخرین وضعیت ساخت آبتین و پرطلایی گفت: این اثر در مرحله فراوری است و فکر می کنم تا آخر امسال به سرانجام برسد.

او اضافه کرد: ما برای فراوری این فیلم از سال 96 درگیر مسائل و مسائل گرانی ارزی شدیم و به مسائل اقتصادی برخوردیم. بدین علت فراوری آن زمانبر شد. هم اکنون در حال رایزنی با سرمایه گذاران ایرانی هستیم تا بتوانیم مسائل را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از فراوری آبتین و پرطلایی حمایت می نماید. آبتین و پر طلایی داستان عاشقانه یک شاهزاده ایرانی و پرنسس کره ای را روایت می نماید و کاری مشترک بین ایران و کره است.

اولین نمایش این فیلم در ایران و کره خواهد بود و اکران های بین المللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تهیه کنندگی آن برعهده علی نوری اسکویی و یک تهیه کننده کره ای است؛ البته کارگردانی آن را هم یک کره ای بر عهده دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخت گردو همچنان در مرحله فنی، از ساخت آبتین و پرطلایی چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخت گردو همچنان در مرحله فنی، از ساخت آبتین و پرطلایی چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید