رئیس سابق کمیته ژیمناستیک برای همه: وزیر ورزش به داد ژیمناستیک برسد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رییس کمیته ژیمناستیک برای همه که به تازگی از این سمت برکنار شده، معتقد است که باید وزارت ورزش و هم چنین وزیر باید تصمیم درستی در خصوص فدراسیون ژیمناستیک بگیرند و مسائل این فدراسیون را سریع حل و فصل کنند.

رئیس سابق کمیته ژیمناستیک برای همه: وزیر ورزش به داد ژیمناستیک برسد

روح الله وین رئیس کمیته ژیمناستیک برای همه فدراسیون که به تازگی در پی مصاحبه ای انتقادی به نحوه مدیریت اینچه درگاهی رئیس فدراسیون از سمت خود برکنار شده، در گفت گو با وبلاگ فناوری و تکنولوژی، در مورد دلایل قطع همکاری اس با فدراسیون گفت: روز اولی که پست ژیمناستیک برای همه به من پیشنهاد شد، من راضی به قبول کردن این پست نبودم ولی ایشان به من پاکتی داد که من را دعوت به این پست کرده بود. برای همین من در رودربایستی قرار گرفتم و این پست را قبول کردم. اما متاسفانه خانم درگاهی از روز اولی که رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد کار بلدها و حرفه ای ها را کنار گذاشت.

وین گفت: تمام وظایف و کارهای فدراسیون را من انجام می دادم، اما همه سفرهای فدراسیون بدون اطلاع من بود. نمی گویم که باید از من اجازه بگیرند ولی ای کاش به خودشان احترام می گذاشتند و با من هماهنگ می کردند.

وی اضافه کرد: درگاهی، رئیس دفترش را برای کلاس مربیگری به سریلانکا فرستاد. خیلی ها از من در این خصوص سوال می پرسیدند ولی من به آنها می گفتم اصلا از اعزام این خانم اطلاعی ندارم. زمانی که از درگاهی در این خصوص سوال می کردم پاسخ می داد که من اختیار دارم. من می گفتم که باید من را در جریان قرار می دادید و باید این تصمیمات با همفکری من صورت بگیرد، حتی اگر نتوانم با آن مخالفت کنم!

وین گفت: خواهر رییس فدراسیون که ژیمناست کار نبوده است حال چگونه کارت ژیمناستیک دارد. چرا او را به کانادا برده است؟ سفر درگاهی و خواهرش به اطلاع من نرسیده بود. در صورتی که اگر هم کلاس آموزشی خارجی باشد باید مربیان اعزام شوند تا علاوه بر کسب تجربه کافی به مربیان ژیمناستیک اضافه شود.

رئیس اسبق کمیته ژیمناستیک برای همه فدراسیون، شرح داد: من خیلی تحمل کردم تا این بحث ها و مصاحبه های آقای رمضانیان پور پیش آمد و او همه چیز را فاش کرد. الان می گویم که ما برای هیات تهران دستگاه دارحلقه نیاز داشتیم و این دستگاه را در زمان درویش زاده به فدراسیون داده بودیم و بعد از مدت ها درخواست کردیم که این وسیله را به هیات استان تهران برگردانند زیرا که ما این وسیله را در سالن خود نداشتیم. رییس فدراسیون گفت اگر دارحلقه را از ما بگیرید، کلاس های بعد از ظهر که در شیرودی برگزار می شود و مخصوص زنان است را تعطیل خواهیم کرد! زمانی که این جمله را شنیدم خیلی ناراحت شدم و من به درگاهی گفتم که این همه ما برای شما زحمت می کشیم و حتی بدنه اصلی تیم ملی ژیماستیک ایران از هیات استان تهران است اما...!

وین گفت: من الان 50 تا 60 سال در این ورزش هستم و مدارک داوری بین المللی هم دارم. همچنین در تمام فدراسیون ها از اول انقلاب عضو کمیته فنی فدراسیون بودم و سمت های مختلفی داشتم اما متاسفانه با این حال در این مدت خیلی به من بی حرمتی شد و من از کوره در رفتم و مصاحبه کردم. دو یا سه روز بعد از این مصاحبه ابلاغی به هیات تهران آمد که گفته شده بود شما برکنار شده اید!

او اضافه کرد: می خواستم از سمتم استفعا دهم. من که همه کار برای فدراسیون کردم اما آخرشم هم به عنوان کم کاری برکنار شدم. تمام کارها را در فدراسیون من انجام می دادم. کلاس داوری، مسابقات، کلاس مربیگری و.... برگزار کردیم ولی به من گفتند، کم کار! ظاهرا متوجه نبودند که ما داریم برای ژیمناستیک کار می کنیم. رییس فدراسیون در 2 سال اخیر سفرهای خارجی زیادی از طریق فدراسیون رفته است. سه سفر از این سفرها برای ژیمناستیک برای همه بوده است. به اعتقاد من این تعداد سفر خیلی زیاد است و اصلا چرا باید یک رییس این همه سفر خارجی برود؟ سفرهای خارجی مخصوص مربیان زحمتکش است.

رئیس اسبق کمیته ژیمناستیک برای همه فدراسیون گفت: من به این خانم در انتخابات فدراسیون رای ندادم زیرا شاگرد خود من بوده و او را می شناسم. در این مدت هم بارها به مدیر کل ورزش و جوانان تهران رجوع کردند تا من را از سمتم در هیات تهران بردارد اما چون آقای گل محمدی کار و زحمات من را دیده بود با این کار مخالفت کرد.

وی تاکید کرد: در سال 97، هیات تهران 160 میلیون را به حساب فدراسیون ژیمناستیک ریخت. حتی در سال 98، مبلغ 165 میلیون پول به فدراسیون داده شد درحالی که رییس فدراسیون درآمد استان ها را در گزارش مالی فدراسیون صفر اعلام کرده که این امکان ناپذیر نیست. بر این اساس معتقدم وزارت ورزش و جوانان که نقش بسیار مهمی در ادامه حیات این رشته دارد باید وزیر در مورد فدراسیون ژیمناستیک سریع تصمیم بگیرد و به داد ژیمناستیک برسد، چون همه افراد باتجربه کنار گذاشته شده اند و کسی در میدان نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس سابق کمیته ژیمناستیک برای همه: وزیر ورزش به داد ژیمناستیک برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق کمیته ژیمناستیک برای همه: وزیر ورزش به داد ژیمناستیک برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید