ورزش

کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی

پروفسور تیم اسپکتور، متخصص تغذیه، مزایای سبزی فوق العاده که می تواند به کاهش تورم در بدن و کاهش فشار خون بالا یاری کند را ستود.

4 اسفند 1402

خاتمه همکاری مربی لهستانی تیم ملی والیبال

مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال به توجه به مخالفت باشگاهش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران، به کشورش بازگشت.

22 مرداد 1402

عصبانیت گل محمدی از مدیران پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت تمرینات پیش فصل را از امروز چهارشنبه آغاز کند اما عدم جذب بازیکنان مورد نظر و همچنین عدم تسویه حساب قراردادهای فصل گذشته باعث تعویق دوباره تمرینات این تیم شد.

8 تیر 1402

اعلام جوایز نقدی به برگزیدگان روبوکاپ

به گزارش خبرنگاران، مرتضی موسی خانی، مسئول برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: شرکت کنندگان مورد حمایت ویژه معاونت علمی قرار می گیرند.

8 اردیبهشت 1402

صبحانه ای عالی که سکته را از شما دور می نماید

عادت خوردن صبحانه سالم بنابر زندگی پرمشغله در جوامع کمرنگ شده است و این در حالی است که خوردن صبحانه مقوی و مناسب می تواند در برابر سکته مقابله کند.

20 اسفند 1401

فولاد ، ملوان از مدار خارج شد

بینندگان تلویزنی فقط چند دقیقه از دیدار فولاد خوزستان و ملوان را توانستند نظاره کنند.

11 اسفند 1401

پیولی مربی سال ایتالیا شد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در مراسم پانچینا دورو که هر ساله برای انتخاب برترین مربی فوتبال ایتالیا برگزار می گردد به عنوان برترین مربی سال گذشته انتخاب شد.

5 اسفند 1401

ژوائو: در اسپانیا به وینیسیوس حسادت می نمایند!

وینیسیوس یکشنبه گذشته در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا دقایق سختی را پشت سر گذاشت. او هم از روی سکوها شعارهای بعضا نژادپرستانه می شنید و هم در زمین مورد آزار و اذیت کلامی بازیکنان مایورکا قرار داشت و بارها نیز روی او مرتکب خطا شدند. به خصوص مافِئو و رائیو،...

22 بهمن 1401

همبازی سرمربی استقلال کلاهبردار از آب در آمد!

همبازی ساپینتو سرمربی تیم استقلال در اسپورتینگ برای مدت 5 سال محروم شد.

12 بهمن 1401

کریستیانو رونالدو محروم است!

کریستیانو رونالدو فرصت حضور در بازی فردا شب تیم خود را از دست داده است.

5 بهمن 1401

چند روز تا تحویل اتاق شخصی به ساپینتو

بعد از گلایه هایی که ریکاردو ساپینتو از شرایط و امکانات کمپ مرحوم ناصر حجازی انجام داد، مدیران استقلال کوشش زیادی برای تجهیز امکانات این کمپ کردند. روند ساخت و ساز در کمپ استقلال از مدتی قبل آغاز شده و قرار است به زودی پایان یابد.

29 دی 1401

این نقاشی های عجیب الهام بخش گلادیاتور بودند

لاورنس آلما ـ تادما (Lawrence Alma-Tadema) در طول فعالیت هنری خود، دقت تاریخی را در نقاشی هایش به تصویر می کشید و بعدتر به همین علت معروفیت یافت. همچنین بازسازی های دقیق او از روم باستان، با مردان و زنان بی حالی که در مقابل سنگ مرمر سفید زیر نور خیره کننده خورشید...

23 دی 1401

ترکیب پیکان برای ملاقات با پرسپولیس

تیم فوتبال پیکان از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، در استادیوم آزادی میهمان پرسپولیس خواهد بود.

11 دی 1401

آنچه برای برای طبیعتگردی کوتاه و یکروزه احتیاج دارید

اگر خیلی وقت است که در زندگی شهری خود غرق شده اید، همه چیز برایتان تکراری شده است و وقت کمی را برای سرگرمی و اوقات فراغت دارید، می توانید به طبیعت اطراف شهر خود پناه ببرید، مدتی را به دور از سروصدا، شلوغی، ترافیک و هوای آلوده شهرتان بگذرانید. اگر مدتی...

17 آذر 1401

15 روش درمان کدری پوست صورت در خانه

چطور کدری و تیرگی پوست را درمان کنیم؟ کدر شدن پوست یکی از رایج ترین مشکلاتی است که خیلی از ما آن را تجربه نموده ایم. پوست ما روزانه در معرض حجم زیادی از آلودگی ها قرار گرفته است و از طرفی پیروی از عادات نادرست سبک زندگی و روتین های نامناسب موجب کدر شدن و...

15 آذر 1401

پیامد تلخ کی روش برای فوتبال ایران ، سقوط غیرمنتظره در آسیا پس از 8 سال

پیش بینی وب سایت های ارائه آمار حاکی از آن است که ژاپن و استرالیا صدرنشین رنکینگ قاره آسیا خواهند شد.

10 آذر 1401

پخش مراسم افتتاحیه جام جهانی از شبکه سه

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر در استادیوم البیت دوحه، پیش از شروع بازی دو تیم قطر و اکوادور برگزار گردید. حدود 60 هزار دیدنگر به استادیوم البیت آمده اند تا مراسم افتتاحیه جام جهانی و بازی قطر و اکوادور را از نزدیک دیدن نمایند.

29 آبان 1401

واکنش علی دایی به بازگرداندن پاسپورتش

علی دایی اسطوره فوتبال ایران از تحویل گذرنامه اش اطلاع داد. او در اولین واکنش پس از اتفاقات اخیر گفت که موضوع برایش اهمیت نداشته و اکنون پاسپورتش را تحویل داده اند.

20 مهر 1401

چه بر سر مهدی ترابی آمده است؟

مهدی ترابی در بازی روز گذشته مقابل سپاهان نمایش ضعیفی داشت و چندان در جریان بازی نبود. او در بازی های این فصل پرسپولیس کم اثر ظاهر شد و طی 8 هفته اول لیگ فقط یک پاس گل داده و هنوز پیروز به گلزنی هم نشده است.

16 مهر 1401

انتها مسابقات والیبال لیگ کارگران کشور در سمنان

مسابقات والیبال لیگ کارگران کشور با قهرمانی تیم گلستان در سمنان به سرانجام رسید.

13 مهر 1401
تعداد: (338)