ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان ظفر

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آوار در یک ساختمان در حال تخریب در خیابان شهید دستگردی (ظفر) اطلاع داد.

ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان ظفر

جلال ملکی در گفت وگو با وبلاگ فناوری و تکنولوژی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16 و 58 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان در حال تخریب به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به همراه جرثقیل خودرو پشتیبانی به محل اعزام شدند. عوامل شهرداری، ستاد بحران و هلال احمر نیز در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی و در حال تخریب بود، گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کارگران در بخش جنوب شرقی این ساختمان سه طبقه در حال کار بودند که یکباره این بخش تخریب و کارگران زیر آوار محبوس می گردد. در لحظات اولیه حضور آتش نشانان در محل حادثه یکی از کارگران از زیر آوار خارج شد. وی در اظهارات خود مدعی شد که سه نفر دیگر نیز زیر آوار ناشی از تخریب این ساختمان هستند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران حجم آوار ناشی از ریزش این ساختمان قدیمی بسیار زیاد است و با توجه به سست بودن بنا آتش نشانان با احتیاط کامل در حال اجرا آواربرداری هستند.

در ادامه مرتضی سلیمی -رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر - از اعزام دو تیم واکنش سریع، 3 تیم سگ های زنده یاب و یک تیم آوار به محل حادثه ریزش آوار ساختمان در حال تخریب برای یافتن کارگران محبوس شده اطلاع داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران حوالی ساعت 23:15 امروز از پیدا شدن بخشی از بدن یکی از کارگران محبوس شده از زیر آوار اطلاع داد و گفت: آتش نشانان با احتیاط کامل در حال خارج کردن بدن این فرد از زیر آوار هستند تا وی را به عوامل اورژانس تحویل دهند؛ علائم حیاتی و وضعیت جسمانی این فرد پس از آنالیز های عوامل درمانی تعیین خواهد شد.

به گفته وی، پس از آنالیز های عوامل اورژانس تعیین شد که این فرد به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است؛ عملیات آتش نشانان برای یافتن دیگر کارگران محبوس شده نیز ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان ظفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان ظفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید