زودتر از دیگران از پیش فروش بلیط قطار آگاه شوید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، با وب سایت و اپلیکیشن علی بابا بلیط قطار رزرو کنید و جزو اولین افرادی باشید که از پیش فروش بلیط قطار آگاه می شوند.

زودتر از دیگران از پیش فروش بلیط قطار آگاه شوید

اگر چه قطار یکی از وسایل نقلیه در دسترس است که به راحتی می توان به وسیله وب سایت و اپلیکیشن علی بابا برای خرید اینترنتی بلیط آن اقدام کرد، اما در بعضی از دوره های زمانی و مناسبت های ویژه، خرید بلیط قطار کاری سخت و گاه نشدنی است. علت هم افزایش تقاضا برای سفر با قطار به شهرهای مختلف کشور است. به همین علت توصیه می گردد که در ایام پرسفر سال و مناسبت های ویژه، بلیط خود را برای سفر زودتر از زمان های عادی رزرو کنید.

بعلاوه می توانید با توجه به اطلاع رسانی وب سایت علی بابا درباره شروع پیش فروش بلیط های قطار، بلیط خود را پیش خرید نموده و با خیال راحت برای سفرتان برنامه ریزی کنید.

شما می توانید برای خرید اینترنتی بلیط قطار، به وب سایت و اپلکیشن علی بابا مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط قطار خود را برای سفر به هر نقطه از ایران رزرو کنید.

افرادی که به کار با اپلیکیشن وفادار هستند و عادت دارند که خریدهای خود را از این طریق انجام دهند هم می توانند اپلیکیشن علی بابا را روی گوشی های خود نصب نمایند و نه تنها به راحتی بلیط قطار را برای سراسر ایران خریداری نمایند، بلکه از اخبار جدیدی چون شروع پیش فروش بلیط قطار و ... آگاه شوند.

هیچ فرقی هم نمی کند که کاربر گوشی های اندرویدی یا آی او اس هستید؛ اپلیکیشن علی بابا در هر 2 نسخه آماده نصب روی گوشی های شما و تسهیل شرایط رزرو بلیط قطار است.

پس اگر قصد سفر با قطار را دارید و به خریدهای موبایلی هم علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم که اپلیکیشن علی بابا را نصب نمودهو برای سفر خود با یاری تکنولوژی بلیط رزرو کنید.

منبع: کجارو

به "زودتر از دیگران از پیش فروش بلیط قطار آگاه شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زودتر از دیگران از پیش فروش بلیط قطار آگاه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید