سهم بخش تعاون باید به 20 درصد تسهیلات اشتغال زایی روستایی برسد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سهم تعاونی ها از جذب تسهیلات اشتغال روستایی 8 درصد است که باید این میزان به 20 درصد افزایش یابد.

سهم بخش تعاون باید به 20 درصد تسهیلات اشتغال زایی روستایی برسد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از ایرنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان گفت: از مجموع 2 هزار میلیارد طرح تعاونی، تاکنون 12 هزار میلیارد ریال (معادل یک هزار و 200 میلیارد تومان) طرح تصوب شده و هشت هزار میلیارد ریال (برابر 800 میلیارد تومان) طرح دیگر نیز در نوبت هستند.

محمدجعفر کبیری ادامه داد: بر اساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقرر شد 20 درصد از مجموع منابع متمرکز تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به بانک توسعه تعاون تخصیص داده گردد که بانک توسعه تعاون باید کوشش کند این تسهیلات را جذب کند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور هم گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات چهار تا شش درصدی اختصاص داده شده است که از این میزان، سهم بانک توسعه تعاون 2 هزار و 500 میلیارد تومان است.

حجت اله مهدیان اضافه کرد: از مجموع 2 هزار و 500 میلیارد تومان سهم بانک توسعه تعاون، یکهزار و 760میلیارد تومان آن پرداخت شده است که باید سهم بانک از این تسهیلات افزایش یابد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سهم بخش تعاون باید به 20 درصد تسهیلات اشتغال زایی روستایی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم بخش تعاون باید به 20 درصد تسهیلات اشتغال زایی روستایی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید