سیروان قربانی: داوران وسط کمی به داور خط احترام بگذارند، نمی توانم در خصوص قهرمانی پرسپولیس نظر دهم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سیروان قربانی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از داوران وسط خواست کمی به نظر داور خط احترام بگذارند.

سیروان قربانی: داوران وسط کمی به داور خط احترام بگذارند، نمی توانم در خصوص قهرمانی پرسپولیس نظر دهم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سیروان قربانی پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس گفت: من نمی گویم خطای سیدجلال حسینی پنالتی بود، ولی ای کاش داور یک مقدار به صحنه نزدیک تر بود، چون می توانست پنالتی باشد چرا که سیدجلال راه من را سد کرد.

وی درباره این موضوع که می گویند همه می خواهند پرسپولیس قهرمان گردد، مطرح کرد: من نمی توانم درباره قهرمانی پرسپولیس نظر بدهم. من تیم خودم را می گویم. همه بازی ها را ببینید. بدون استثنا یک یا دو پنالتی به ضرر ما گرفته شده است.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: نباید به داوری اعتراض کنیم و ما هم اعتراضی نکردیم. داور خط گفت پنالتی نیست، داور وسط هم گفت که من پنالتی گرفته ام. به خاطر همین چیزهاست که صنعت نفت نتیجه نمی گیرد. خواهش من این است که داوران وسط کمی به داور خط کمی احترام بگذارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیروان قربانی: داوران وسط کمی به داور خط احترام بگذارند، نمی توانم در خصوص قهرمانی پرسپولیس نظر دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیروان قربانی: داوران وسط کمی به داور خط احترام بگذارند، نمی توانم در خصوص قهرمانی پرسپولیس نظر دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید