هشدار درباره تحرکات فزاینده داعشی ها در بعضی مناطق عراق

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، هیئت حشد شعبی امروز دوشنبه بیانیه ای درباره حمله روز گذشته تروریست های داعشی و آمار قربانیان صادر کرد و درباره تحرکات فزاینده داعشی ها در بعضی مناطق هشدار داد.

هشدار درباره تحرکات فزاینده داعشی ها در بعضی مناطق عراق

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از رسانه های عراقی،در بیانیه حشد شعبی آمده است بعضی مناطق آزاد شده(از اشغال تروریسم) از چند روز پیش در معرض حملات مکرر باندهای تروریستی داعشی قرار گرفته است که کوشش می نمایند از شرایط وخیم و نابسامان امنیتی و سیاسی سوء استفاده نمایند که مهمترین این مناطق، استان دیالی است که روز گذشته شاهد نبرد سخت و شدیدی میان حشد شعبی و تروریسمی بود که برای رخنه به شهر و سقوط نظامی دیالی کوشش می نماید. این بیانیه اضافه کرد این نبرد به شهادت 6 نیروی قهرمان حشد شعبی و زخمی شدن 17 نفر دیگر از جمله فرمانده تیپ بیستم حشد شد.

این بیانیه آورده است نبرد در منطقه امام ویس استان دیالی رخ داد که تروریسم از چند روز پیش برای رخنه به آن با هدف در هم شکستن پایه های امنیت آن کوشش می نماید و از انواع سلاح ها هم استفاده می نماید. حشد شعبی در مقابله با دشمن مشارکت کرد و تیپ بیستم حش شعبی بیشترین نقش را در این مقابله ایفا کرد که فرمانده آن، احمد التمیمی به شدت زخمی شد، همچنین تیپ چهارم حشد شعبی هم در این نبرد نقش پشتیبان را ایفا کرد. شهدای نبرد روز گذشته مربوط به استان های ناصریه با سه شهید، حله با دو شهید و بصره با یک شهید هستند.

بیانیه حشد شعبی آورده است دشمن متحمل خسارت ها و تلفات سنگین شد و قدرت تهاجمی اش به طور کامل در نبرد اخیر منهدم شد و منطقه اکنون به طور کامل در کنترل حشد شعبی است.

این بیانیه آورده است حشد شعبی همچنان در مناطق عملیاتی خود برای حمایت از آن که به لطف نبردهای آزادیبخشی امن شده است، حضور دارد.

در این بیانیه به طرف های ذیربط هشدار داده شده است که دشمن(داعش) آغاز به تحرک در استان های موصل، صلاح الدین، الانبارف دیالی، کرکوک و اطراف بغداد در کوشش برای اشغال مجدد بعضی روستاها و شهرهایی نموده است که قبلا مناطق نفوذش بوده است.

یک منبع امنیتی عراق روز یکشنبه از شهادت دو نیروی حشد شعبی و زخمی شدن سه نفر دیگر در حمله تروریست های داعشی در دیالی خبر داده بود که در پی آن یک بمب هم منفجر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشدار درباره تحرکات فزاینده داعشی ها در بعضی مناطق عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره تحرکات فزاینده داعشی ها در بعضی مناطق عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید