قابلیت های مجذوب کننده گوگل مسیجز از راه رسید، عکس

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، جدیدترین نسخه بتای پیغام رسان گوگل مسیجز قابلیت مهم و هیجان انگیزی به آن اضافه می نماید.

قابلیت های مجذوب کننده گوگل مسیجز از راه رسید، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فناوری و تکنولوژی و بر اساس گزارش زومیت، گوگل قابلیت تغییر رنگ حباب های پیغام در صفحه چت های RCS را خاتمه به نسخه بتای پیغام رسان پیش فرض اندروید اضافه کرد. به یاری این قابلیت می توان از بین پالت های رنگی مختلف صفحه چت را شخصی سازی کرد.

حباب های پیغام سفارشی فقط برای چت های RCS اعمال می شوند. با انتشار این قابلیت بخشی به نام Change Colors به منوی بالایی مسیجز اضافه می گردد. شخصی سازی حباب های پیغام بعلاوه به وسیله صفحه اطلاعات مخاطب که اکنون بازطراحی شده، قابل دسترس است.

تم انتخابی تقریباً رنگ بیشتر المان های صفحه چت را به جز قسمت نوشتن پیغام و دکمه ضبط صدا، تغییر می دهد. هنگامی که حالت تاریک گوشی غیرفعال باشد، رنگ حباب های سفارشی بسیار آشکارتر می شوند.

گوگل قابلیت حباب های سفارشی پیغام را در جدیدترین نسخه بتای مسیجز اضافه نموده است اما هنوز خبری از انتشار گسترده آن برای کاربران نیست. این قابلیت برای کاربران ایرانی در دسترس قرار نمی گیرد چون RCS در ایران فعال نیست.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "قابلیت های مجذوب کننده گوگل مسیجز از راه رسید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های مجذوب کننده گوگل مسیجز از راه رسید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید