نباید چشم تصمیم گیرندگان فوتبال ایران به دهان وزیر ورزش باشد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، گودرز حبیبی در گفتگو با خبرنگاران گفت: از ابتدای اسفند ماه حتی برای یک دقیقه از خانه خارج نشده ام تا وظیفه شرعی، عرفی و اجتماعی خودم را در قبال خود، خانواده و جامعه ام انجام داده باشم. اما متاسفانه هستند افرادی که بدون دلیل و بدون توجه به مسائل جامعه از خانه خارج شده و توصیه های بهداشتی را هم رعایت نمی کنند.

نباید چشم تصمیم گیرندگان فوتبال ایران به دهان وزیر ورزش باشد

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اتفاقات مربوط به این تیم بیان داشت: من آقای سعادتمند را از نزدیک نمی شناسم و نمی دانم ایشان چطور برای مدیریت انتخاب شدند. البته از ایشان اصلاً بد نشنیدم و آنهایی که ایشان را از نزدیک می شناسند می گویند از مدیران لایق وزارت ورزش بوده است. اما مدیریت در استقلال و پرسپولیس بسیار سخت تر و متفاوت تر با همه جاست و حتی من می گویم مدیریت کردن در استقلال سخت تر و پیچیده تر از مدیریت بر یک وزارت خانه است.

حبیبی شرح داد: به عنوان پیشکسوت استقلال صحبتی با وزیر محترم ورزش دارم. اینکه هر فردی یک تیم را بیشتر از دیگر تیم ها دوست داشته باشد را بد نمی دانم. این را هم می دانم که جناب سلطانی فر حتماً استقلال را هم دوست دارند. اما از ایشان خواهش می کنم اجازه ندهند تا تصمیماتی در فوتبال گرفته شود که باعث اجحاف در حق یک تیم با ده ها میلیون هوادار شود.

وی خاطرنشان ساخت: به هرحال نیمی از مردم این کشور علاقمند به استقلال هستند و این تیم هم پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیا است و از سرمایه های فوتبالی ما محسوب می شود. نباید زمینه ای ایجاد شود که در حق آن یا هر تیم دیگری اجحاف صورت گیرد.

ملی پوش پیشین فوتبال در خصوص ادامه یا کنسل شدن لیگ گفت: مهمترین موضوع این است که در این مورد خود فوتبالی ها و فدراسیون تصمیم بگیرد. نه اینکه چشم فدراسیونی ها به دهان وزیر ورزش باشد و ببینند ایشان چه نظری دارد و همان را اجرا کنند. اما آنچه از نظر من به عنوان یک پیشکسوت فوتبال صحیح تر می باشد، کنسل شدن این فصل از لیگ است.

حبیبی تاکید کرد: فوتبال خودش یک ورزش تیمی و جمعی است و تمرین یا بازی آن شرایطی دارد که نمی توان فاصله اجتماعی را رعایت کرد. برگزاری آن هم موجب تجمع ده ها هزار تماشاگر می شود و در صورت برگزاری فوتبال شرایط تسریع در شیوع ویروس کرونا ایجاد می شود. لذا باید با صلاحدید سلامت جامعه این فصل را کنسل کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نباید چشم تصمیم گیرندگان فوتبال ایران به دهان وزیر ورزش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید چشم تصمیم گیرندگان فوتبال ایران به دهان وزیر ورزش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید