نشست تخصصی موزه و وقف در موزه ملی ایران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، به مناسبت پاسداشت دهه وقف و در حاشیه نمایشگاه میراث وقف در موزه ملی ایران نشست تخصصی موزه و وقف در محل این موزه برگزار می گردد.

نشست تخصصی موزه و وقف در موزه ملی ایران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، این نشست در دو محور و با حضور کارشناسان و موزه داران برگزار خواهد شد.

محور نخست درباره موزه و وقف و طرح محتوایی مرتبط به آن با سخنرانی سید احمد محیط طباطبایی رئیس ایکوم ایران و رضا دبیری نژاد موزه دار و رئیس موزه ملی ملک است.

محور دوم نشست، با موضوع موزه ها و مجموعه های موزه ای وقفی با سخنرانی نوشاد رکنی رئیس اداره اطلاعات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک با موضوع وقف نامه حاج حسین آقا ملک، مصطفی ده پهلوان استاد دانشگاه و رئیس موسسه باستان شناسی دانشگاه تهران و رئیس سابق موزه مقدم با عنوان موزه وقفی دانشگاهی (موزه مقدم)، کرم میرزایی موزه دار و رئیس موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی معرفی آثار وقفی موزه باستان شناسی و هنر دوران اسلامی موزه ملی ایران برگزار می گردد.

این نشست را موزه ملی ایران با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته ملی ایکوم در ایران و کتابخانه و موزه ملک برگزار می نماید و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

زمان برگزاری نشست دوشنبه 13 آبان 1398 در تالار اجتماعات موزه ملی ایران است.

منبع: میراث آریا

به "نشست تخصصی موزه و وقف در موزه ملی ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی موزه و وقف در موزه ملی ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید