مقالات گردشگری

نمایشگاه گردشگری تهران آغاز شد

افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهوری ایران، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد و جمعی از مقامات رسمی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در ادامه با حضور تعدادی از سفیران کشورهای مقیم و...

23 بهمن 1402

کشف اکسیژن در سمت روز زهره!

ایسنا نوشت: زهره دنیایی است که دانشمندان در پی آنالیز جزئیات بیشتر آن هستند و از بسیاری جهات شبیه به زمین است. اما از دیگر جهات، کاملاً متفاوت و جهنمی است

17 آبان 1402

افشای رازهای ملکه مصر

گروهی از باستان شناسان مصری، آلمانی و اتریشی با کاوش در مقبره ملکه مرنیث در گورستان باستانی ام القعاب واقع در ابیدوس صدها ظرف مُهر و موم شده کشف کردند.

12 مهر 1402

سفیر ایران در امارات: مردم به زودی آثار مثبت رویکرد همسایگی دولت را خواهند دید

رضا عامری گفت: این نوید را می دهیم که رویکرد تقویت روابط با همسایگان، هرچه زودتر آثار مثبت خود را در صحنه داخلی برای ملت ایران و در صحنه منطقه ای و بین المللی خواهد داشت .

3 تیر 1402

خانه ای که با نمک، آفتابگردان و ادرار ساخته شده!

در یک تعمیرگاه سابق راه آهن در شهر آرل در جنوب فرانسه، فلاسک هایی از جلبک های سبز رنگ روی قفسه ای در حال جوشیدن است؛ در اتاقی که به نظر می رسد تلاقی بین یک آزمایشگاه مدرن و خلوتگاه دم کردن معجون جادوگران است.

22 خرداد 1402

سلطان عمان وارد تهران شد ، کدام مقام دولتی به سلطان عمان خوشامد گفت؟

سلطان عمان با استقبال معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد، وارد تهران شد.

8 خرداد 1402

درخواست اورژانسی یحیی از پزشکان بعد از مصدومیت ستاره پرسپولیس ، شرایط 2 سرخپوش مبهم شد

دو ستاره سرخپوش در آستانه بازی با مس مصدوم شدند تا شرایط مبهمی برای این بازی داشته باشند.

24 فروردین 1402

جو بایدن در خانه نخست وزیر کانادا

پیراهن چروک و شرایط جوراب و لباس پسر نخست وزیر کانادا، توجه بعضی کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد. آنها نوشته اند او باید با لباس رسمی به استقبال رئیس جمهور امریکا می آمد.

5 فروردین 1402

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است، عکس

گجت نیوز نوشت: کمپر دانگ فنگ واریور - Dongfeng Warrior MS600 یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می شویم.

1 اسفند 1401

نمای حیرت انگیز بزرگ ترین کهکشان مارپیچی کیهان

تصویری که به تازگی با ترکیب داده های چند تلسکوپ تهیه شده است، کهکشان مارپیچی NGC 6872 را به نحوی خیره کننده نشان می دهد. این کهکشان که بزرگ ترین کهکشان مارپیچی شناخته شده در دنیا محسوب می گردد، تقریباً پنج برابر کهکشان راه شیری است.

26 بهمن 1401

گلکسی S23 اولترا، ناقابل 70 میلیون!

گلکسی S23 اولترا تقریبا یک هفته پس از رونمایی رسمی، در بازار ایران مشاهده شد. به شکل طبیعی قیمت چنین محصولی باید گران تر از حد معمول باشد، چون از یک طرف تازه و نوبرانه است و از طرف دیگر به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ قدم به میدان رقابت می گذارد. قیمت پایه...

25 بهمن 1401

عشق در سفر ، آیا می توان عشق را در سفر پیدا کرد !؟

سوال های زیادی در خصوص سفر و سفر کردن از توریستان پرسیده می گردد. یکی از سوال هایی که از من زیاد می پرسند این است که آیا وقتی همواره در حال سفر هستید، داشتن یک رابطه سخت نیست !؟ و پاسخ بی رحمانه این سوال این است که : بله، خیلی سخت است که وقتی همواره در حال...

16 دی 1401

کبد این موجود ظریف یک ویژگی استثنایی دارد

قورباغه های شیشه ای هنگام خواب بیشتر خون خود را در کبد پنهان می نمایند و با افزایش شفافیت بدنشان از شکارچیان در امان می مانند.

12 دی 1401

بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به تهران می آیند

آژانس بین المللی انرژی اتمی در اطلاعیه ای از سفر تیمی از کارشناسانش به ایران برای آنالیز مسائل پادمانی به جای مانده اطلاع داد.

9 دی 1401

معرفی ظرفیت ها کاشان را به مقصد نهایی گردشگران تبدیل می نماید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، معرفی ظرفیت ها کاشان را به مقصد نهایی گردشگران تبدیل می نماید.

20 آذر 1401

آنچه برای برای طبیعتگردی کوتاه و یکروزه احتیاج دارید

اگر خیلی وقت است که در زندگی شهری خود غرق شده اید، همه چیز برایتان تکراری شده است و وقت کمی را برای سرگرمی و اوقات فراغت دارید، می توانید به طبیعت اطراف شهر خود پناه ببرید، مدتی را به دور از سروصدا، شلوغی، ترافیک و هوای آلوده شهرتان بگذرانید. اگر مدتی...

17 آذر 1401

تلاش برای تبدیل قلعه سرشیر فلاورجان اصفهان به منطقه نمونه گردشگری

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تلاش برای تبدیل قلعه سرشیر فلاورجان اصفهان به منطقه نمونه گردشگری صورت می پذیرد.

3 آذر 1401

هدف گذاری در جهاد تبیین پرهیز از دو قطبی سازی باشد

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه و تمرکز بر روی اشتراکات گفت: باید هدف گذاری اصلی در جهاد تبیین یکپارچگی اجتماعی و پرهیز از دو قطبی سازی باشد.

23 آبان 1401

بازار گیلار یکی از برترین مراکز خرید بندرانزلی است

جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، بازار گیلار یکی از برترین مراکز خرید بندرانزلی است.

21 آبان 1401

8 روش افزایش سرعت اینترنت گوشی آیفون

به سختی می توان بدون اینترنت زندگی کرد و همه ما روی گوشی آیفون خود به اینترنت موبایل احتیاج داریم. نه تنها به اینترنت موبایل احتیاج داریم؛ بلکه به یک اینترنت پرسرعت هم احتیاج داریم.

17 آبان 1401
تعداد: (262)