پرسپولیس با یک برد به شرایط ایده آل باز می شود

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، ناصر ابراهیمی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد ارزیابی اش از شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که دو باخت متوالی در لیگ برتر می آورد دچار بحران ناخواسته ای می گردد که البته با توجه به تجربه ای که اکثر بازیکنان پرسپولیس دارند با یک برد مرتفع خواهد شد.

پرسپولیس با یک برد به شرایط ایده آل باز می شود

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره بازگشت ملی پوشان به تمرینات این تیم نیز صحبت کرد و گفت: تصمیم خوبی بود که بازی این تیم در جام حذفی به زمان دیگری موکول شد. البته پرسپولیس بازیکنان خوبی را در لیست خود دارد که آنها می توانند در ترکیب قرار گرفته و جای خالی ملی پوشان را هم پر نمایند.

وی در ادامه با اشاره به حساس شدن بازی های باشگاهی فوتبال ایران تاکید نمود: اگر پرسپولیس می خواهد موفقیت های قبلی خود را تکرار کند احتیاج به جمع آوری امتیازات باقیمانده دارد. مهم است که این تیم در بازی بعدی خود مقابل پیکان به برد برسد تا باز هم به شرایط ایده آل برگردد.

ابراهیمی افزود: بازی در تیم هایی مثل پرسپولیس فارغ از آمادگی فیزیکی، احتیاج به آرامش روحی و روانی هم دارد. طرفدار باید از تیمی که کادر فنی آن تغییر نموده همچنان حمایت کند. بازیکنان پرسپولیس با تجربه هستند و می توانند شرایط فعلی را بهبود ببخشند.

وی درباره انتقاداتی که از تاکتیک های گابریل کالدرون می گردد نیز گفت: هر مربی، فلسفه فوتبالی خودش را دارد. آقای کالدرون زمان کافی را در اختیار داشته تا توانایی های فنی بازیکنانش را شناسایی کند. به نظرم این تیم احتیاج به خلق موقعیت گلزنی دارد و باید استراتژی خود را در فاز حمله تغییر دهد. متاسفانه توپی به علی علیپور نمی رسد تا او گلزنی کند. عدم موفقیتش هم باعث شده تا طرفدار، او را هم مقصر بداند در صورتی که فکر می کنم در بازی های قبلی کمترین فرصت گل را داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس با یک برد به شرایط ایده آل باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با یک برد به شرایط ایده آل باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید